login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

window.print() AND parameters

Offline MReagle - 08/02/2005 20:17
Avatar van MReagleNieuw lid Ik gebruik de javascript functie window.print om een pagina af te laten drukken, maar nu kun je dus ook de kop en voettekst instellen in dat menu dat verschijnt. Kun je deze kop en voettekst via javascript code instellen?

zo ja hoe doe je dat?

alvast bedankt,

MrEagle

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Thomas Moderator window.print is volgens mij [i]J[i]Script (niet [i]Java[i]Script) - iets van Microsoft, dit werkt waarschijnlijk ook alleen in IExplorer rnrnJe zult even op httpwww.msdn.com moeten zoeken of Google'n.
Offline Maarten - 30/11/1999 00:00
Avatar van Maarten Erelid window.print() werkt ook in FF...rnrnIk gebruik dat bij bepaalde print-pagina's in de onload...
Offline xSc - 30/11/1999 00:00
Avatar van xSc Onbekend window.print() is toch gewoon JavaScriptrnrnMaar afijn, het antwoord op jouw vraag is niet moeilijk. Het hangt af van je stylesheet-aanroeprnrnlink rel=stylesheet media=print href=.stijl.css rnrnDit houdt in dat de CSS-code uit het bestand stijl.css alleen gebruikt wordt tijdens het afdrukken.rnrnmedia=print kan ook zijnrnrnmedia=screen ('normaal' scherm)rnmedia=alternate (voor alternatieve weergaven e.d.).rnrnenz.
Offline MReagle - 30/11/1999 00:00
Avatar van MReagle Nieuw lid Dat bedoel ik niet, als je nu hier op dit vensten bestand--afdrukken doet dan zie je net hetzelfde venster als wanneer je window.print() zou oproepen. als je dit normaal afdrukt staat er bovenaan de pagina pagina x van y en onderdaan staat er dan de URL van de pagina, nu die kun je dus verwijderen door wat instellingen te wijzigen in dat venster voro eht afdrukken, maar dat is juis tmijn vraag kun je die dingen ook wijzigen via javascript code (want het is javascript ;))
Offline Maarten - 30/11/1999 00:00
Avatar van Maarten Erelid Nee, dat heb ik al een keer gevraagd op het forum... zoekfunctie...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.157s