Lid |
|
hallo allemaal,
ik wou vragen of er een mogelijkheid was om alle div's met h6 te activeren als dropdown?
Ik wil namelijk verschillende berichten hebben, waarop je kan reageren.
Deze reacties schuiven mooi uit een dropdown divje.
Ik heb in php een while loop die de berichten echoot.
Maar enkel het dropdown van het eerste bericht werkt...
Hier mijn code:(ik heb de delen eruitgehaald.)
<script type="text/javascript">
$(document).ready(function() {
$('td.Reactiedrop_down:eq(0)> div').hide();
$('td.Reactiedrop_down:eq(0)> h3').click(function() {
$(this).next().slideToggle('slow');
});
});
</script>
<script type="text/javascript"> $(document).ready(function() { $('td.Reactiedrop_down:eq(0)> div').hide(); $('td.Reactiedrop_down:eq(0)> h3').click(function() { $(this).next().slideToggle('slow'); }); }); </script>
Dit staat in de head.
echo "<tr>";
//Reacties ophalen en tellen
$aantal1 = mysql_query ("SELECT COUNT(*) FROM groepen_reacties WHERE groep = '" . $_GET['groep'] . "' AND berichtid = '" . $rij['id'] . "'");
$aantal_reacties = mysql_result($aantal1, 0); // het totaal aantal items
$reacties = mysql_query ("SELECT * FROM groepen_reacties WHERE groep = '" . $_GET['groep'] . "' AND berichtid = '" . $rij['id'] . "'");
if ( $aantal_reacties > 0 ) //Als er reacties zijn
{
echo "<td class='Reactiedrop_down'>";
echo "<h6 align='center'>Reacties (" . $aantal_reacties . ")</h3>";
echo "<div>"; //Dit klapt uit
while ( mysql_fetch_array ($reacties) > 0)
{
}
echo "</div>"; //Einde van wat uitklapt
echo "</td>";
}
else{ //als er nog geen reacties zijn
echo " <td colspan='3' class='Reactiedrop_down'> "; //uitklappen van reactie formulier
echo " <h3>Nog geen reacties</h3>";
echo " <div> ";
echo "<p class='blauwe'><i> Er zijn nog geen reacties geplaatst. </i> <br/><br/>" ;
echo "<a class='sbutton' href='GroepReactie.html?groep=" . $_GET['groep'] . "&bericht=" . $rij['id'] . "'> Reageren </a>";
echo "</div>";
echo "</td>"; //einde uitklapbare reacties
}
//Reacties ophalen en tellen $aantal1 = mysql_query ("SELECT COUNT(*) FROM groepen_reacties WHERE groep = '" . $_GET['groep'] . "' AND berichtid = '" . $rij['id'] . "'"); $aantal_reacties = mysql_result($aantal1, 0); // het totaal aantal items $reacties = mysql_query ("SELECT * FROM groepen_reacties WHERE groep = '" . $_GET['groep'] . "' AND berichtid = '" . $rij['id'] . "'"); if ( $aantal_reacties > 0 ) //Als er reacties zijn { echo "<td class='Reactiedrop_down'>"; echo "<h6 align='center'>Reacties (" . $aantal_reacties . ")</h3>"; echo "<div>"; //Dit klapt uit { } echo "</div>"; //Einde van wat uitklapt } else{ //als er nog geen reacties zijn echo " <td colspan='3' class='Reactiedrop_down'> "; //uitklappen van reactie formulier echo " <h3>Nog geen reacties</h3>"; echo "<p class='blauwe'><i> Er zijn nog geen reacties geplaatst. </i> <br/><br/>" ; echo "<a class='sbutton' href='GroepReactie.html?groep=" . $_GET['groep'] . "&bericht=" . $rij['id'] . "'> Reageren </a>"; echo "</td>"; //einde uitklapbare reacties }
En dit is het reactie gedeelte.
Wat wel werkt is de code van de head meerdere malen kopieren en het nummer bij eq(...) veranderen.
Ik kan hier desnoods een while loop van maken in php die steeds de code kopieert voor elk bericht.
Maar ik vroeg me af of dit niet makkelijker gaat??
|