Hello, ik zoek een script waarmee je website alle dagen een ander kleur heeft. Bv voor alle dagen van de week dezelfde header maar in een andere kleur... en dit ook voor al de rest, backgroundimage, tekstvak, buttons,...
Via PHP: date("N") geeft een getal van 1 tot 7 waarvan 1 : Maandag, 7 : Zondag.
Via Javascript: today.getDay(); geeft een getal van 0 tot 6 waarvan: 0 : Zondag, 1 : Maandag, 6 : Zaterdag.
Maar dat natuurlijk Google je ook kunnen vertellen.
Ik zit niet met een bg kleur ik zit met een afb en daar bij moet de header, menu (buttons), tekstvak (top, midd, end) en de footer ook veranderen van kleur, dus het blijven identiek dezelfde afbeeldingen maar ze varenderen juist van kleur...
Daarom wil ik werken met 1 CSS per dag, zo kan ik de css voor te tekst style noemen die blijft altijd hetzelfde en alle afbeeldingen in apparte documenten bv voor maandag de gele afbeeldingen in /content_maandag.css voor dinsdag de groene afb in /content_dinsdag.css en zo wordt voor elke dag de gepaste css opgevraagd...
ipv de kleurtjes die ik deed, maak je daar paden van voor je verschillende css files he...en ipv in de body als kleurtagje, echo je de value gewoon in je css link...
Hoe moet dat dan voor alle dagen een andere css te hebben?
Is dat dan zo:
[..code..]
Ik neem aan dat je kleuren, header enz... met een CSS bestand wilt veranderen. Met het stukje php wat ik in mijn eerdere post heb gezet roept het script elke dag een andere css aan. Op maandag 1.css, dinsdag 2.css enz...
Je hoeft het script dus niet voor elke dag te herhalen. Je hebt gewoon 7 verschillende css bestanden die je aanroept.
als je naar je in je css reffer een attribuut media="screen" zet. Kan je je css van in je style.css renamen naar style.php. Zo kan je dan de code van Vintage integreren.
Voor elke dag een andere css is het dus ( $dag = date("w"); ...)
En als ik nu wil dat hij een andere kleur heeft elke keer je refresht?
Dat zou misschien verwarrend zijn want als je dan navigeert is het altijd een andere kleur... maar misschien dat hij om de 5 min veranderd van css ofzo... ???