Nieuw lid |
|
Hallo Pinquin,
Sorry voor mijn late reactie, maar ik ben kennelijk vergeten aan te geven dat ik een email-notificatie wilde van eventuele reacties, of dat kan niet. Zal dadelijk even kijken.
Ik heb namelijk het setTimeout concept verlaten, omdat ik in een boek dat ik notabene zelf heb las dat setTimeout niet bij hyperlinks of layers werkt. Wel bij bijv. window. Inmiddels heb ik het probleem waar ik mee zat dus op een andere manier opgelost, maar dat neemt niet weg dat ik je wil bedanken voor je antwoord. Vraag me nu natuurlijk wel af hoe dat dan precies zit met die setTimeout functie. Het boek waarin ik het vond is uit de begintijd van JavaScript, is die informatie achterhaald of gewoon fout? Ik heb sowieso erg veel moeite om een goed boek te vinden over JavaScript. Heb er een paar, maar vaak moet ik allerlei stukjes informatie bij elkaar schrapen, ook van internet, om dingen of echt goed te begrijpen of om iets werkend te krijgen. Begin nu een beetje de grote lijnen te snappen, maar het leren van JavaScript kost me veel meer moeite dan HTML en CSS.
P.S.
Heb inmiddels gezien dat je bij instellingen van je profiel aan kunt geven of je al dan niet email wilt ontvangen als er een reactie op een post komt. Die stond standaard op geen email, vandaar. Heb ik nu dus aangepast. |