Als ik dit formulier verstuur krijg ik alle resultaten terug.
Maar nu laad ik dit formulier in met MooTools in een 'popup' (thickbox achtig). In de boxje heb ik een knop staan om dit formulier te versturen. Als ik dit formulier stuur krijg ik resultaten terug van 'submit' en van 'hid', maar niet van 'bestand'.
Volgens mij moet je ook encoding meegeven aan je form, waarbij encoding dezelfde waarde heeft als enctype. En trouwens, je kunt beter geen method="POST" gebruiken, maar method="post".
dat klopt. Maar, ik ben vorige week beziggeweest met een form, die ik met JavaScript aanmaakte. Zonder encoding werd mijn file niet meegestuurd. Nadat ik dit attribuut had toegevoegd, werd mijn file wel verzonden.
Weggehaald, maar dat lost het (natuurlijk) niet op...
Via google krijg ik ook geen hele zinnige informatie, tenminste.. niet een oplossing. Je kan iig met javascrip geen bestanden uitlezen, maar versturen zou toch geen probleem moeten zijn?
Ja ik gebruik mootools en dat schijnt weer lastiger te gaan.
In het kort.
ik open een linkje in facebox (mootools) en daarin wil ik een bestand kunnen uploaden. Ik vind het best om dat via een iframe te doen, met als enig puntje van aandacht, ik wil in de facebox-rand (onderaan) een knopje opslaan hebben en niet in de iframe zelf.
edit: Opgelost...
je kunt het volgende erbij zetten als een var in de class: