login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

API-key

Offline hiker - 29/11/2009 11:57
Avatar van hikerNieuw lid Hallo,
Als ik de site GPSies wil bekijken, krijg ik het kaartmateriaal niet in beeld en ik krijg de melding: Voor deze website is een andereGoogle Maps API-sleutel vereist. U kunt een nieuwe sleutel maken op http://code.google.com/apis/maps/.

Ik heb dit probleem voorheen niet gehad. Ik heb al kontakt gehad met de maker vd site, maar die heeft geen meldingen van hetzelfde probleem.

Ik ben een leek op dit gebied. Wie kan me helpen?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline prienstra - 29/11/2009 12:20
Avatar van prienstra MySQL interesse Ik krijg gewoon kaarten te zien, en geen meldingen.
Offline hiker - 29/11/2009 16:25
Avatar van hiker Nieuw lid Op mijn andere computer (Windows XP) werkt het gewoon zonder problemen, maar op de laptop (Vista) krijg ik de API-key melding.  
Offline waaaghnl - 29/11/2009 16:39
Avatar van waaaghnl Nieuw lid Heb je al eens geprobeerd je internet cache leeg te gooien?
Offline Kevin - 29/11/2009 18:39
Avatar van Kevin Crew Ajax/REST Dat is inderdaad wel een zeer raar geval. Probeer inderdaad je cache leeg te maken en cookies/tijdelijke internet bestanden te ledigen.

Wat krijg je hierna als resultaat dan?
Offline hiker - 29/11/2009 19:28
Avatar van hiker Nieuw lid Dank voor het advies!!!

Met Ccleaner de oude internetbestanden en cookies verwijderd en daarna de computer opnieuw opgestart. Nu is het probleem verdwenen.

Hartelijk dank! Altijd fijn zo'n forum!  
Offline larssy1 - 29/11/2009 19:41
Avatar van larssy1 MySQL beginner forum? nej zo is sitemasters,, iederene hier draagt zijn steentje bij om dit tot een grote geweldige scripting community te make sitemasters is de beste na mijn gevoel 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s