PHP ver gevorderde |
|
kenzo schreef: als je mijn vraag leest zie je dat ik het geprobeerd heb en er niet uitkom.
Er komen vragen voorbij wat ik zo kan beantwoorden (dat doe ik dan om andere te helpen).
Voor mij is dat een makkie, voor hun die het vragen niet.
Andersom kan ook. Als jij beter bent in javascript, is dat fijn voor jouw. Jij weet daarintegen misschien minder van php.
Daarvoor is dit forum toch?
als je geen zinnig antwoord weet te geven... reageer dan niet aub! Als ik jou post lees heb je op ajaxrain.com een script gejat en proberen toe te passen op je website. Dit is je niet gelukt en plaats jij je 4e topic in 2 dagen. Daarintegen heb ik nog geen bedankjes van jou gezien in topic's. Spijt mij zeer maar ik heb je "status" even gezien en daar ben ik het toch echt mee eens. Ik zal het niet herhalen want dan krijg ik een waarschuwing oid.
Het feit is nu zo dat ik vrij weinig van Javascript weet, maar wel van PHP, hier heb ik je dan ook mee geholpen. Ik reageer hier omdat dit jou 4e topic is in 2 dagen waarin ik zie dat je een antwoord bij de balie van SIMA probeert op te halen, ook al had je nu een CSS probleem of een PHP probleem,... ik had precies hetzelfde gepost.
Ik zal mezelf meteen even rapporteren aangezien ik offtopic ga
Edit: En ik ga hier verder ook maar niet op in.. ik heb mijn zegje gedaan
kenzo schreef: Vroeger was sitemasters echt fijn voor hulp, maar ik begin het steeds minder te vinden hier (ligt niet aan de crew ofzo, maar aan die nieuwe leden die denken dat ze alles weten! he Arie2Zero!)
Man, ik ben een wandelende wikipedia .
Maar vergelijk voor de gein jou topic's maar eens met anderen. |