login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

vaker jquery gebruiken (Opgelost)

Offline kenzo - 09/10/2009 15:50
Avatar van kenzoPHP beginner Hallo,

Ik zie op ajaxrain.com mooie scripts staan. Deze gebruik ik, maar omdat veel scripts andere JQuery versies gebruiken werkt het ene script, maar dat andere weer niet.

Ik zag een "oplossing":

1. <script>
  2. jq13 = jQuery.noConflict(true);
  3. </script>

jq13 is bijvoorbeeld versie 1.3, maar het helpt niet, het schakeld gewoon die versie uit waardoor het evengoed niet werkt.

Iemand een idee?

Bedankt

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ArieMedia - 09/10/2009 16:00
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Als je geen website kan maken, leer het dan. Snap je het niet? Leave het dan en ga een andere weg zoeken maar iniedergeval niet web.
SIMA is geen afhaal chinees voor kant en klare antwoorden gebruik eens Google oid.
Offline kenzo - 09/10/2009 16:02 (laatste wijziging 09/10/2009 16:02)
Avatar van kenzo PHP beginner als je mijn vraag leest zie je dat ik het geprobeerd heb en er niet uitkom.

Er komen vragen voorbij wat ik zo kan beantwoorden (dat doe ik dan om andere te helpen).

Voor mij is dat dan een makkie, voor hun die het vragen niet. Andere vragen zijn voor hun een makkie en voor mij niet!

Als jij beter bent in javascript, is dat fijn voor jouw. Jij weet daarintegen misschien minder van php of wat anders.

Daarvoor is dit forum toch?
als je geen zinnig antwoord weet te geven... reageer dan niet aub!
Offline ArieMedia - 09/10/2009 16:06 (laatste wijziging 09/10/2009 16:12)
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
kenzo schreef:
als je mijn vraag leest zie je dat ik het geprobeerd heb en er niet uitkom.

Er komen vragen voorbij wat ik zo kan beantwoorden (dat doe ik dan om andere te helpen).

Voor mij is dat een makkie, voor hun die het vragen niet.

Andersom kan ook. Als jij beter bent in javascript, is dat fijn voor jouw. Jij weet daarintegen misschien minder van php.

Daarvoor is dit forum toch?
als je geen zinnig antwoord weet te geven... reageer dan niet aub!
Als ik jou post lees heb je op ajaxrain.com een script gejat en proberen toe te passen op je website. Dit is je niet gelukt en plaats jij je 4e topic in 2 dagen. Daarintegen heb ik nog geen bedankjes van jou gezien in topic's. Spijt mij zeer maar ik heb je "status" even gezien en daar ben ik het toch echt mee eens. Ik zal het niet herhalen want dan krijg ik een waarschuwing oid.

Het feit is nu zo dat ik vrij weinig van Javascript weet, maar wel van PHP, hier heb ik je dan ook mee geholpen. Ik reageer hier omdat dit jou 4e topic is in 2 dagen waarin ik zie dat je een antwoord bij de balie van SIMA probeert op te halen, ook al had je nu een CSS probleem of een PHP probleem,... ik had precies hetzelfde gepost.

Ik zal mezelf meteen even rapporteren aangezien ik offtopic ga 
Edit: En ik ga hier verder ook maar niet op in.. ik heb mijn zegje gedaan 

kenzo schreef:
Vroeger was sitemasters echt fijn voor hulp, maar ik begin het steeds minder te vinden hier (ligt niet aan de crew ofzo, maar aan die nieuwe leden die denken dat ze alles weten! he Arie2Zero!)

Man, ik ben een wandelende wikipedia .
Maar vergelijk voor de gein jou topic's maar eens met anderen.
Offline kenzo - 09/10/2009 16:09
Avatar van kenzo PHP beginner jah, 4 topics in 2 dagen, omdat ik 2 dagen werk, en de rest op school zit.

4 topics in 7 dagen is goed, maar 5 dagen niet en dan 2 dagen wel is dan raar?

Over ajaxrain: Ten eerste zijn ze daarvoor, en ten tweede heb ik het niet gejat, maar bekeken om aan te passen, en dat ook gedaan.

Vroeger was sitemasters echt fijn voor hulp, maar ik begin het steeds minder te vinden hier (ligt niet aan de crew ofzo, maar aan die nieuwe leden die denken dat ze alles weten! he Arie2Zero!)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.508s