login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

"Pop-up" zonder blokkade

Offline thomasje - 07/08/2009 17:16
Avatar van thomasjeMySQL beginner Ik heb al op internet gezocht naar goede alternatieven voor een pop-up killer, maar kan niks vinden wat dezelde werking heeft.
Wie weet hoe ik een venster kan openen als een pop-up zonder dat een pop-up killer hem blokkeerd?

Overigens moeten er meerdere vensters tegelijk geopend worden.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Filip - 07/08/2009 17:23
Avatar van Filip IRC guru Neen en deze vraag is al een keer gesteld. Waarom zou iemand een achterpoort willen voor een pop-up killer? Dan heeft dat spel geen nut meer, en niemand wil meerdere pop-ups tegelijk, daarom zijn de pop-upkillers juist uitgevonden....
Offline thomasje - 07/08/2009 18:50
Avatar van thomasje MySQL beginner Ja maar daar gaat het juist om om een grap uit te halen met pop-ups. En nu heb ik weleens horen zeggen dat je dan dingen op een andere manier kan laten openen maar nu is de vraag hoe?
En dat zonder dat je eerst op een link moet klikken.
Offline Filip - 07/08/2009 23:16
Avatar van Filip IRC guru Aan dat soort grappen zal je helaas zeer weinig hulp kunnen verwachten.
Offline shibble - 08/08/2009 08:45
Avatar van shibble MySQL interesse
nephilim schreef:
Aan dat soort grappen zal je helaas zeer weinig hulp kunnen verwachten.

Klaar punt uit!

Het is gewoon kinderachtig, zielig en levenloos... de tijd dat je zoiets maakt, kan je beter aan je vriendin ofzo besteden... of echt leren programmeren -_-!
Offline Martijn - 08/08/2009 12:49
Avatar van Martijn Crew PHP zeg, houd je toon even volwassen wil je? Iedereen heeft ergens wel een loopje met een alert(haha moest je maar niet klikken) oid, dit is niets anders. Zolang het niet word gebruikt tegen 'echte' bezoekers, is er niets aan de hand.

@thomasje: Dit gaat je echt niet zomaar lukken, wanty anders zouden alle popups ook die backdoor gebruiken en dat verslaat een beetje het principe popupkiller ;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s