login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

AJAX output met javascript

Offline DaOxx - 24/04/2009 12:56
Avatar van DaOxxPHP beginner Beste,

Ik ben bezig met een script dat doormiddel van AJAX HTML output. In deze output zit ook javascript, helaas wordt dit niet uitgevoerd. Bestaat er een mogelijkheid dat dit wel wordt uitgevoerd?

alvast bedankt.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 24/04/2009 12:58
Avatar van Martijn Crew PHP eval() 
Offline DaOxx - 24/04/2009 13:12
Avatar van DaOxx PHP beginner Ok, dat heb ik geprobeerd maar dat werkt niet.

Mijn situatie is als volgt, een php file genereerd output met daarin JS. Bijvoorbeeld: <script>openMenu('menu_1');</script>

Als ik in de php file <script>eval("openMenu('menu_1');")</script> van maak werkt het niet.

Deze output wordt teruggesmeten naar een JS functie waarmee ik met innerHTML het weer aan een element koppel. Als ik dit doe: innerHTML=evaul(result); werkt het ook niet.

Misschien dat ik iets verkeerd doe, maar heb al verschillend varianten geprobeerd maar wil niet werken.
Offline Martijn - 24/04/2009 13:19
Avatar van Martijn Crew PHP is het alleen maar een in/uitklap menuutje? Dan kun je beter ajax droppen, en gewoon met display en visibility aansturen via js. Veel sneller.
Offline DaOxx - 24/04/2009 13:23 (laatste wijziging 24/04/2009 14:16)
Avatar van DaOxx PHP beginner Toch kan dit niet. Want dit wordt gerefreshed op het moment dat er een nieuwe map is aangemaakt dus ergens in de structuur komt er een map bij. Dus daarom poep ik de structuur helemaal opnieuw uit met php.

Nog maar eens geprobeerd met eval maar het lukt niet.

$sReturn .= '<ul id=\'side_'.str_replace(" ","",strtolower($sKey)).'_'.$iTel.'\' style=\'display: none;\'><script type=\'text/javascript\'>eval("openMenu(\'side_'.str_replace(' ','',strtolower($sKey)).'_'.$iTel.'\')");</script>'; //2. begin van een menu/submenu
Offline Joost - 24/04/2009 16:18
Avatar van Joost PHP expert Je zou, wanneer je met eval() wil werken, alleen JavaScript-code moeten invoeren. (ook niet de <script> tags, denk ik)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.213s