login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Email beveiligen (Opgelost)

Offline voltrex - 21/04/2009 18:35 (laatste wijziging 21/04/2009 18:42)
Avatar van voltrexLid Ik wil email adres beveiligen tegen robots. Daarvoor heb ik ergens deze javascript code gevonden:
  1. <script language=javascript><!--
  2. // W3Power.nl/nospam.php
  3. var text= "xmq@live.nl";
  4. var tag1= "mailto:xmq@";
  5. var tag2= "live.";
  6. var tag3= "nl";
  7. document.write("<a hr"+ "ef='"+
  8. tag1+ tag2+ tag3+ "'>" + text +"</a>")
  9. //--></script>


Maar (ik ken echt niets van javascript) hoe ik nu de link (mailto:) zetten voor naar mij te emailen.. (hopelijk begrijp je het).

Het zou kunnen dat dit een domme vraag is maar ik ben zelfs geen beginner in javascript. 

Voltrex

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Raze - 21/04/2009 19:15
Avatar van Raze PHP beginner plak gewoon dit script op de plaats waar je je emailadres wil hebben in de broncode

1 tip: bij var text heb je je e-mailadres volledig staan. ik zou hier "e-mail" of "mail me" van maken, aangezien dit de tekst is die zichtbaar wordt op de pagina, en indien het je e-mailadres is, is het eenvoudig te zien voor spambots en doet dit script niets af.
Offline voltrex - 21/04/2009 19:22
Avatar van voltrex Lid
Raze schreef:
plak gewoon dit script op de plaats waar je je emailadres wil hebben in de broncode

1 tip: bij var text heb je je e-mailadres volledig staan. ik zou hier "e-mail" of "mail me" van maken, aangezien dit de tekst is die zichtbaar wordt op de pagina, en indien het je e-mailadres is, is het eenvoudig te zien voor spambots en doet dit script niets af.


Ja kan wel beter zijn. Ik had dit gewoon even gezet om te testen ;).
bedankt!  
Offline sima - 22/04/2009 00:15
Avatar van sima Nieuw lid
voltrex schreef:
Ik wil email adres beveiligen tegen robots. Daarvoor heb ik ergens deze javascript code gevonden:


Hoezo "ergens". De URL staat in de code, namelijk http://w3power.nl/nospam.php

Als je daar heengaat kun je je eigen javascript code automatisch laten aanmaken.  

Succes.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.166s