login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

menubar en toolbar verbergen (Opgelost)

Offline anton - 20/03/2009 17:52
Ik ben bezig met mijn site en zou er graag voor zorgen dat mijn code niet zichtbaar is...ik kan dit wel doen door de menubar en de toolbar weg te doen , maar dan kunnen de gebruikers niet terug naar de vorige pagina , ze kunnen hun favorieten niet openen enzoverder ;)
Nu vroeg ik mij af of er misschien een manier is om enkel die bepaalde menutjes als view en bij IE7 of hoger de optie page aan de rechter bovenkant weg te doen? handmatig kan ik dit doen(heb ik geprobeerd) maar nu zou ik dus een soort van scriptje willen maken dat eigenlijk hetzelfde doet als ik handmatig...
hopelijk is dit duidelijk , want ik ben niet zo goed in problemen uit te leggen...

Alvast bedankt,
MVG
Anton Vandeghinste

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline maigel - 20/03/2009 19:48
Avatar van maigel PHP beginner ik veronderstel dat je niet wilt dat de bron code zichtbaar wordt? dit zal je wel kunnen vermoeilijken maar je het gaat sowieso onmogelijk zijn om de toegang tot je bron code volledig te blokeren, een webbrowser moet namelijk de code kunnen inlezen om te pagina te weergeven.
Offline thomasje - 20/03/2009 19:49
Avatar van thomasje MySQL beginner Ik weet niet of je ook PHP gebruikt maar anders kan je de code ook "onbruikbaar" maken. Zie http://www.leej...ambler.htm
Offline Martijn - 20/03/2009 19:53
Avatar van Martijn Crew PHP bovendien, ctrl+u in ff en ik heb je bron, ookal heb je zojusit je hele website gebruiksonvriendelijk gemaakt
Offline anton - 21/03/2009 23:30 (laatste wijziging 21/03/2009 23:36)
Avatar van anton Lid Ik weet dat als ik die toolbars etc wegdoe het heel gebruiksonvriendelijk is , daarom dat ik enkel die bepaalde dingen wou wegdoen...

EDIT: Bedankt enorm thomasje dit is echt handig!!

MVG
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.159s