login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

LIVE Sitebuilder

Offline Erwt - 18/02/2009 23:46 (laatste wijziging 19/02/2009 19:48)
Avatar van ErwtPHP beginner Hey allemaal.

Ik heb nu:
http://mijnwebwinkel.marodesign.nl/test.php

De bedoeling is dat een website voorzien kan worden van een stijl doormiddel van een miniatuur exemplaar. Dit exemplaar kan live worden bewerkt met background colors en borders en dergelijke.

Er zijn ongeveer 5 divjes. Header, linker menu, content, rechter menu en footer. Wanneer je hier op klikt moet het duidelijk zijn dat je één van deze hebt geselecteerd. Maar dit aangeven met een rode border gaat niet omdat de custom border die de gebruiker invult dan weg gaat.. En het is wel de bedoeling dat er dus een div geselecteerd kan worden en dan alles met één formuliertje gekozen kan worden en niet 5 formuliertjes voor 5 divjes.

Dus.. hoe kan ik goed laten zien dat ze een ander divje gekozen hebben? In het voorbeeld hierboven zie je het goed maar dit is geen optie.

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ThAlmighty - 20/02/2009 11:52 (laatste wijziging 20/02/2009 11:57)
Avatar van ThAlmighty HTML beginner transparent maken?
textje/icoontje erin zetten?

Edit1:
Het script trouwens, werkt goed! Alleen het is in het begin te onduidelijk, dus als je gebruikers dit wilt laten doen moet je ze beter begeleiden.

Edit2:
Nog een tip, ik zie dat je in je javascript die divjes hun id laat doorsturen waarneer je erop geklikt hebt. Waarom laat je ze zichzelf niet sturen (het Element dus)?
Offline Erwt - 20/02/2009 19:21
Avatar van Erwt PHP beginner 1: Ja, naast dat het nog een stijl krijgt wordt het ook nog duidelijker door een soort van persoon die je helpt (denk aan paperclip van word).

2. Ik weet niet wat je precies bedoelt hiermee.. om eerlijk te zijn.

3. Als je een border kiest dan zou ik graag een selectbox willen waar je dus 4 lijnen in krijgt die steeds dikker wordt(die dus eigenlijk 1px,2px,3px of 4px dikke border bedoelen) om het een beetje grafischer over te laten komen. Een GOEDE custom selectbox heb ik nog niet gevonden en zelf maken wordt buggy.. ben ik achter gekomen na een aantal tests. Weet iemand een beter idee?

4. Heeft iemand nog bepaalde toevoegen? behalve images dan want dat is makkelijk in te bouwen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s