login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Led balk vergroten.

Offline thomasje - 10/01/2009 10:39
Avatar van thomasjeMySQL beginner Ik heb van de website van leejoo.nl een javascript led balk gecopieerd, maar nu wil ik de tekst dioe over de balk loop vergroten. De balk zelf langer maken gaat wel maar de tekst niet. Tekst aanpassen is dus verder geen probleem maar ik wil meer tekens tegelijk zien.

De led balk kan je hier vinden:http://www.leejoo.nl/java/tickertapes/led_balk.htm

Ik heb al op het forum en google gezocht maar kan nergens wat vinden en ik ben nu ook weer niet zo'n ster in javascript.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline zointer - 10/01/2009 11:06
Avatar van zointer HTML gevorderde effe zoeken in script naar font-size
Hier zou moeten zijn.
  1. LEDoffColor +'; height: 2px; width: 2px;font-size:2px;"></div>
Offline thomasje - 10/01/2009 11:16
Avatar van thomasje MySQL beginner nee dat had ik ook al geprobeerd.
Ik heb nu:
  1. <LAYER NAME="block' + i + '" LEFT="' + (startXPos+i*3-colPos) + '" TOP="' + (startYPos+rowPos) + '" VISIBILITY="show" WIDTH="2" HEIGHT="2" BGCOLOR="' + LEDoffColor + '"></LAYER>' : '<div id="block' + i + '" style="position:absolute; left:' + (startXPos+i*3-colPos) + 'px; top:' + (startYPos+rowPos) + 'px; background-color:' + LEDoffColor +'; height: 2px; width: 420px;font-size:2px;"></div>

Maar dan wordt alleen de blauwe balk maar verlengt en de tekst zelf dus niet.
Offline zointer - 10/01/2009 11:52
Avatar van zointer HTML gevorderde Ja jij veranderd width maar font-size is nog steeds hetzelfde 
Offline thomasje - 10/01/2009 11:59 (laatste wijziging 10/01/2009 14:17)
Avatar van thomasje MySQL beginner ja maar als ik die vergroot wordt de tekst hoger en ik wil de tekst dus langer hebben.

RE: het gaat echt om de tekst zelf want als ik tekst wijzigd blijft hij ook gewoon klijn.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.205s