PHP interesse |
|
Hallo,
Ik maak nu een tijdje gebruik van Jquery, een simpel maar handig javascript framework. Nu zoek ik al een tijdje een script waarmee ik door op een deel van een object te klikken(object vasthouden, dus niet losklikken) het object kan verplaatsen, en als ik het loslaat op die plaats blijft staan, de locatie van de nieuwe plaats moet worden opgeslagen in de database, zodat als de gebruiker de website later opnieuw bekijkt, het object op dezelfde plaats blijft staan. Ik zal hieronder even een voorbeeld zetten:
| |
| 1 |
| |
Als je het object losgelaten hebt, moet het in de database worden worden opgeslagen in procenten(de ruimte tussen de linker kant en het object in procenten, de ruimte tussen de bovenkant en het object in procenten etc.) zodat ik het later kan toepassen door position: absolute;. Heeft iemand hier een tutorial of script voor kunnen vinden, het liefst voor jquery?
Alvast heel erg bedankt!
Tom
niemand?
|