login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Bij mouse over andere tekst

Offline roelh - 28/11/2008 11:42
Avatar van roelhPHP gevorderde Heey allemaal,

Ik heb een hopelijk klein vraagje.
Ik heb met me pes-competitie de Spaanse league met allemaal fake namen als ploegen.
Nu moet ik de fake ingeven anders word het moeilijk om te zoeken wie je dan eigenlijk bent.
Is er iets met JS dat als je op een naam staat hij de teams veranderd?
Dus je hebt VALL Violeta en als je erop gaat staan komt er te staan Real Valladolid.
Bij SEV Verde/Blanco komt er te staan Real Betis
En dan per team naam moet er de goede naam komen.
Zo worden de teams uitgelezen uit de DB

1. '.htmlentities($row['team_1']).' - '.htmlentities($row['team_2']) . '

iemand een idee?

Groet,

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline robmoorman - 28/11/2008 11:55
Avatar van robmoorman PHP interesse yes, lees iets meer over innerHTML
Offline roelh - 28/11/2008 13:22
Avatar van roelh PHP gevorderde Heb wel iets gekregen, dat is dit:

1. <div onmouseover="this.innerHTML = 'Real Valladolid';" onmouseout="this.innerHTML = 'VALL Violeta';">VALL Violeta</div>

Maar hoe kan ik dan zorgen dat hij per team gaat kijken? Omdat je ze nu uitleest met 1 regel...
Dat snap ik niet helemaal, ik moet dus ergens een tekst bestand maken? of .js?
Offline robmoorman - 28/11/2008 13:34
Avatar van robmoorman PHP interesse hoe haal jij je gegevens op uit je database.

zal wss wel een in for loop / mysqlquery zijn waar die teams worden opgehaald. daar zijn je dus een variabele mee kunnen gebruiken.
Offline roelh - 28/11/2008 13:42
Avatar van roelh PHP gevorderde Hmm ik weet niet hoe ik het moet doen...kan iemand me aub vooruit helpen? Want anders kom ik er niet uit, kan niet overweg met JS
Offline robmoorman - 28/11/2008 14:23
Avatar van robmoorman PHP interesse pm me anders jouw script even die alle gegevens ophaalt.... en eventuel bijbehorende template bestand ;)
mag me ook wel ff toevoegen op msn ofzo rob@robmoorman.nl
Offline roelh - 28/11/2008 14:42 (laatste wijziging 28/11/2008 20:47)
Avatar van roelh PHP gevorderde Heb je toegevoegd, spreek je misschien zo wel ff...
Ik ben altijd online...wil niet zeggen dat ik er altijd ben, weet je dat vast ;) haha

edit:
Hij heeft me heel stuk vooruit geholpen, alleen het wil jammer genoeg nog niet helemaal.
Ik wil dat hij dus maar 40 wedstrijden in DB zet met die nummer, maar nu geeft hij mij een zooitje, deed die daarvoor nog wel...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s