PHP interesse |
|
Ik ben momenteel voor school bezig met het maken van een concept voor een educatieve game.
Deze educatieve game zal op dezelfde wijze zijn als deze website.
Nu ben ik bezig om deze website te reconstrueren, maar daarbij is er één klein verschil wat ervoor lijkt te zorgen dat het bij mij niet werkt: mijn game moet op CD-ROM (of DVD-ROM) gebrand worden.
Hierdoor kan ik alleen maar serverside-code (HTML, CSS en Javascript) gebruiken.
Uiteindelijke vraag:
Hoe zou ik nu de navigatie d.m.v. een vraag (zie bovengenoemde website; plaatje SCIENCES ET ARTS) kunnen verwezelijken?
Dus dat je alleen naar de volgende pagina kan als je een goed antwoord hebt ingevuld.
Huidige code:
<div style="text-align: center; width: 100%; margin: 10px 0 0 0; color: #FFFFFF;">Vul hier je antwoord in: <input type="text" name="answer" id="answer" onKeyUp="nextPageEnter(event);" /> <input type="button" name="go" value="Controleer" onClick="nextPage();" /></div>
<div style="text-align: center; width: 100%; margin: 10px 0 0 0; color: #FFFFFF;">Vul hier je antwoord in: <input type="text" name="answer" id="answer" onKeyUp="nextPageEnter(event);" /> <input type="button" name="go" value="Controleer" onClick="nextPage();" /></div>
<form method="post" action="1.html" id="form_lang">
<input type="hidden" id="form_cl_id" name="cl_id" />
</form>
<form method="post" action="1.html" id="answer_form">
<input type="hidden" id="answer_input" name="answer_input" value="science"/>
<input type="hidden" id="id" name="id" value="202" />
</form>
<form method="post" action="1.html" id="form_lang"> <input type="hidden" id="form_cl_id" name="cl_id" /> <form method="post" action="1.html" id="answer_form"> <input type="hidden" id="answer_input" name="answer_input" value="science"/> <input type="hidden" id="id" name="id" value="202" />
<script type="text/javascript">
function nextPage() {
if (document.getElementById('answer') && document.getElementById('answer').value.length > 0) {
document.getElementById('answer_input').value = document.getElementById('answer').value;
}
document.getElementById('answer_form').submit();
}
function nextPageEnter(e) {
var key=e.keyCode || e.which;
if (key==13) {
nextPage();
}
}
</script>
<script type="text/javascript"> function nextPage() { if (document.getElementById('answer') && document.getElementById('answer').value.length > 0) { document.getElementById('answer_input').value = document.getElementById('answer').value; } document.getElementById('answer_form').submit(); } function nextPageEnter(e) { var key=e.keyCode || e.which; if (key==13) { nextPage(); } } </script>
Belangrijk is ook dat het goede antwoord niet zomaar in de broncode te zien mag zijn.
|