Nieuw lid |
|
Ik heb onderstaand stukje code. Wat dit doet is dat als mensen double,twin,triple kiezen komen er 2 invulvakjes name tevoorschijn. Nu werkt dit goed. Allleen nu moet ik het nog zo hebben dat als mensen double/twin kiezen dat er dan 1 name field komt,bij single nog steeds geen, en bij triple 2 velden. Hoe kan ik dit oplossen ? Alvast bedankt !!
function latenzien(id,veld,waarde)
{
x = document.form2.elements[veld].selectedIndex;
if (document.form2.elements[veld].options[x].value > -1)
{
document.getElementById(id).style.display = 'block';
}
else
{
document.getElementById(id).style.display = 'none';
}
}
function latenzien(id,veld,waarde) { x = document.form2.elements[veld].selectedIndex; if (document.form2.elements[veld].options[x].value > -1) { document.getElementById(id).style.display = 'block'; } else { document.getElementById(id).style.display = 'none'; } }
<div id="right_register"><select name="selectieveld" onChange="latenzien('roomname',this.name,'Double')">
<option value="-1">Single</option>
<option value="2">Twin (2 separate beds)</option>
<option value="3">Double</option>
<option value="4">Triple</option>
</select></div>
<div id="roomname" style="display: none">
<div id="left_register">Name :</div>
<div id="right_register"><input type="text" name="roomname1" id="roomname1" size="50"/></div>
<div id="left_register">Name :</div>
<div id="right_register"><input type="text" name="roomname2" id="roomname2" size="50"/></div>
</div>
<div id="right_register"><select name="selectieveld" onChange="latenzien('roomname',this.name,'Double')"> <option value="-1">Single</option> <option value="2">Twin (2 separate beds)</option> <option value="3">Double</option> <option value="4">Triple</option> </select></div> <div id="roomname" style="display: none"> <div id="left_register">Name :</div> <div id="right_register"><input type="text" name="roomname1" id="roomname1" size="50"/></div> <div id="left_register">Name :</div> <div id="right_register"><input type="text" name="roomname2" id="roomname2" size="50"/></div> </div>
|