login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Waarde meegeven (Opgelost)

Offline qubus - 17/10/2008 14:08 (laatste wijziging 17/10/2008 14:09)

Ik heb het volgende script, om bij het verwijderen van een gebruiker uit de database een scherm te laten verschijnen met de vraag of men het zeker weet. Nu heb ik op de pagina waar de gebruikers staan, meerdere gebruikers onder elkaar staan, en achter elke gebruiker een plaatje om te kunnen verwijderen. Deze gebruikers hebben allemaal een eigen 'id'. Ik wil graag bij het plaatje, dit id meegeven, zodat het script met het juiste id nr het script om te verwijderen kan aanroepen.

Ik heb nu dit:
  1. <script type="text/javascript">
  2. function waarschuwing(wid) {
  3. var oke = confirm("Weet u zeker dat u deze gebruiker wilt verwijderen?" . wid);
  4. if(oke) {
  5. window.location = 'index.php?pagina=admin_gebruikers_bewerken&amp;wid=$wid';
  6. }
  7. }
  8. </script>

En dat roep ik aan met:

1. echo "&nbsp;<a href=\"default.php?pagina=admin_gebruikers&verwijder=".$linknaam['id']."\"><input type=\"image\" src=\"./image/icons/cancel.png\" onclick=\"javascript:waarschuwing(wid=\"".$linknaam['id']."\")\" value=\"verwijder\" alt=\"Verwijder deze gebruiker\"></a>";

Het werkt echter niet, wat doe ik fout?

Alvast bedankt voor de hulp!

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 17/10/2008 14:11 (laatste wijziging 17/10/2008 14:12)
Avatar van marten Beheerder In javascript gebruik je geen punten om te koppelen maar een + teken.

En je hoeft niet toe te wijzen. Je kan gewoon meesturen:

1. <a href="" onclick="function('hiergewoondewaarde')">klik</a>
Offline qubus - 17/10/2008 14:27
Avatar van qubus Lid Dat is gelukt!

Bedankt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.516s