Nieuw lid |
|
Beste mensen,
Ik heb een probleem met een image popup onmouseover script in internet explorer.
Ik draai zo'n script op mijn website http://www.spelletjes-online.net die nog in de maak is. In Mozzila werkt het script helemaal goed, maar in internet explorer stuit ik op een probleem.
De bedoeling van het script is dat als je met je muis over een link gaat er een popup van een plaatje komt met een tekst. De popup van het plaatje moet net onder de cursor van de muis komen. Als ik op mijn eigen homepage helemaal naar boven scroll en met mijn muis over de eerste links ga werkt het nog allemaal prima. Zo gauw ik echter op mijn homepagina naar de beneden scroll en met mijn muis weer over een link scroll komt er wel het juiste plaatje met tekst in beeld, maar dit keer op een positie ver boven de cursor van de muis.
Dit is het script dat ik gebruik:
Kan iemand mij hierbij helpen? Zodat het popup onmouseover plaatje altijd net onder de cursor van de muis te voorschijn komt en dus niet ver boven de cursor van de muis, zodra ik naar beneden scroll?
Alvast bedankt.
Groeten,
Marc Nijhuis
Citaat: Rens edit:
Volgende keer code graag tussen code-tags.
Lappen code (zoals die van jou) kun je kwijt op plaatscode.be en niet hier op het forum.
|