login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Bezoeker vasthouden

Offline markla - 20/08/2008 21:22
Avatar van marklaPHP interesse op mijn website heb ik een probleem.
men kan via allerlei keuze opties heen en weer klikken en door klikken en terug klikken dat gaat allemaal goed
echter....als men de " TERUG" button van de Browser aan klikt dan gaat hij een stap terug in de browser historie .... en dat dan niet de vorige " klik" die men op mijn pagina heeft gedaan maar . de vorige website waar men is geweest.

Nu weet ik dat er van die scripts zijn om bezoekers vast te houden maar wat ik gevonden heb werkt niet.
let wel het is niet mijn bedoeling de bezoeker te pesten

dit is wat ik heb

1. <HTML>
  2. <HEAD>
  3. <script type="text/javascript">
  4. window.onunload = function(){ location.replace(document.location); };
  5. </script>
  6.  
  7. <META NAME="ROBOTS" CONTENT="INDEX, FOLLOW">
  8. <META NAME="REVISIT-AFTER" CONTENT="5 DAYS">
  9. <TITLE>$titel</TITLE>
  10. </head>
  11. <frameset rows="1,*" border="0" marginwidth="0" marginheight="0" framespacing="0" noresize bordercolor="black" frameborder="0">
  12. <frame src="dummy.htm" name="dummy" scrolling="no">
  13. <frame src="index.php" name="fake" scrolling="yes">
  14. </frameset>
  15. </HTML>

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 20/08/2008 21:37
Avatar van Stijn PHP expert Frames zijn zo jaren 90 . Dit kan inderdaad tot een oplossing leiden. Maar helaas is het nog de gebruiker die bepaald of hij naar de vorige website gaat of niet. Daar kan geen enkel script iets tegen doen.
Offline markla - 20/08/2008 22:00
Avatar van markla PHP interesse Dat Frames is alleen voor een stukje beveiliging.

Verder gebruik ik PHP, AJAX en DIV

Elke bezoeker mag mijn website verlaten wanneer hij/zij dat wil. Alleen ik wil voorkomen dat men PER ONGELUK terug wil en dan op BACK/Terug Klikt em ongewild mijn pagina verlaat,
Offline Stijn - 20/08/2008 22:07
Avatar van Stijn PHP expert Als hij ongewild je pagina verlaat, zal hij ook op het pijltje 'volgende' kunnen klikken om terug te komen.
Offline Pieter - 21/08/2008 08:59
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
markla schreef:
Dat Frames is alleen voor een stukje beveiliging.

Geeft een vals gevoel van veiligheid denk ik. 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.194s