login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

form en ajax post (Opgelost)

Offline mortal - 20/08/2008 01:18
Avatar van mortalNieuw lid Ik heb een probleemje met mijn ajax systeepje als ik in het volgende form up submit druk laat hij via ajax de file: comment_edit.php

alleen daar in krijg ik de volgende errors hij post niet goed op een of andere manier

Notice: Undefined index: onderwerp in F:\xampp\htdocs\community\modules\mod_comments\comment_edit.php on line 14

form
  1. #
  2. <div id="comment_id_<?php echo $Bid; ?>_editcomment" class="comment_id_editcomment">
  3. <form action="update_comment" method="get">
  4. <input type="text" maxlength="100" size="20" name="onderwerp" value="<?php echo $Onderwerp; ?>" />
  5. <input type="hidden" name="comment_id" value="<?php echo $Bid; ?>" />
  6. <textarea name="bericht" cols="45" rows="5"><?php echo $Bericht; ?></textarea>
  7. <input id="update_comment" onclick="get_page('modules/mod_comments/comment_edit.php','comment_edit');" type="button" value="update" />
  8. <input id="hidereply" onclick="editcomment('<?php echo $Bid; ?>', 'hidden');" type="button" value="cancel" />
  9. </form>
  10. </div>

hele code:
http://plaatscode.be/16695/

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 20/08/2008 02:22
Avatar van Stijn PHP expert Hij zal het veld "onderwerp" niet meegeven zekers als parameter. Doe eens een var_dump() van $_POST of $_REQUEST en je gaat het direct zien.
Offline mortal - 20/08/2008 03:07
Avatar van mortal Nieuw lid Stijn1989 bedankt.
Zou je mischien een klein voorbeeld je kunnen geven in combo met mijn code ik heb de ajax ook op plaatscode.be gezet.
Want ik weet niet waar ik moet zoeken of beginnen.
Ik heb nog niet echt veel ervaring met ajax.
Gr ramon
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.169s