login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

form dependency manager

Offline dhole - 30/07/2008 13:03
Avatar van dholeNieuw lid Ik heb dit script gevonden: Form Dependency Manager
en probeer het toe te passen op mijn eigen formulier, maar dat lukt nog niet zo.
Ik wil graag dat als mensen de checkbox "andere supplement(en)" aanvinken er ", namelijk:" en een tekstveld tevoorschijn komt. Als ze dit tekstveld invullen moet er nog een tekstveld komen en als deze ingevuld wordt nog 1.

Ik had dit gemaakt, maar het werkt niet. Alleen het derde veld blijft verborgen tot de tweede ingevuld wordt.

1. FORM METHOD="post" ACTION="http://www.hallobordercollies.nl/formtest.php" name="betaglucanen">
  2. <label><INPUT TYPE="checkbox" NAME="andersupplement" VALUE="anderesupplementen">Andere supplementen</label>
  3. <label>, namelijk:<input type="hidden" class="CONFLICTS WITH andersupplement BEING EMPTY"></label><br>
  4. <label>1. <INPUT TYPE="text" NAME="welksupplement1" SIZE="20" class="CONFLICTS WITH andersupplement BEING EMPTY"></label><br>
  5. <label>2. <INPUT TYPE="text" NAME="welksupplement2" SIZE="20" class="CONFLICTS WITH andersupplement BEING EMPTY AND CONFLICTS
  6. WITH welksupplement1 BEING EMPTY"></label><br>
  7. <label>3. <INPUT TYPE="text" NAME="welksupplement3" SIZE="20" class="CONFLICTS WITH andersupplement BEING EMPTY AND CONFLICTS
  8. WITH welksupplement1 BEING EMPTY AND CONFLICTS WITH welksupplement2 BEING EMPTY"></label>

Waarom werkt het niet?

0 antwoorden

Gesponsorde links
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s