login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

window.open probleem.

Offline Erwt - 15/06/2008 11:34
Avatar van ErwtPHP beginner Hej allemaal,

Ik heb een klein probleempje met window.open, ik maak dus een nieuw window aan en als 3e punt moet je informatie als breedte en hoogte opgeven maar dit negeert hij gewoon. En nu zet ik in het nieuwe window een selectbox met lettertype groottes.. en bij onchange moet hij dan weer terug gaan naar het oude scherm en DAN een functie uitvoeren die op die pagina bestaat. Is dit uberhaupt wel mogelijk?

plaatscode

Alvast bedankt,

Erwin Okken

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline bas1995 - 15/06/2008 22:23
Avatar van bas1995 Onbekend er staat bovenin dit:
  1. <?php
  2. if($_POST)
  3. {
  4. $file = "content.html";
  5. $f = fopen($file,"w");
  6. fwrite($f,stripslashes($_POST["area"]));
  7. fclose($f);
  8. header("Location: index.php");
  9. }
  10. else
  11. {
  12. ?>

waarom staat daar content.html volgens mij moet dat content.php zijn
Offline Erwt - 19/06/2008 09:27
Avatar van Erwt PHP beginner Sorry voor de zeer late reactie, ik was tijdelijk afgeleid.

Nee, content.html komt de content in te staan voor mijn pagina die ik wil bewerken met het WYSIWYG systeem. Maar het probleem is dat ik een window wil openen en dan iets wil returnen naar het eigenlijke main scherm.. en als je bijvoorbeeld 16 points kiest voor de lettertype in het nieuwe schermpje dan moet hij dat verwerken naar de main page.. en dat gaat mis, en ook opent hij die nieuwe pagina niet in de goede grootte.. hij pakt gwoon fullscreen.
Offline bas1995 - 19/06/2008 22:29
Avatar van bas1995 Onbekend ooh ok maar dan zou ik het niet weten
Offline jc2 - 19/06/2008 23:07
Avatar van jc2 PHP interesse Kijk eens in mijn topic van een tijdje geleden. Hier had ik ongeveer dezelfde vraag; tenminste als ik je goed begrijp.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.168s