Nieuw lid |
|
beste mensen
ik zit met een probleem, ik heb al ene tijdje lopen zoeken maar ik kan het niet vinden, dus mijn excuses als dit eerder is gepost dan heb ik het over het hoofd gezien.
ik ben bezig met een script voor een popupje, beginners javascript als je het mij vraagt, maar ik ben slecht ermee dus hier mijn vraag:
in mijn script maak ik een connectie met Mysql
ik haal verschillende gegevens eruit. een van de gegevens is als volgt:
$reden = $gegeven["reden"];
$reden = $gegeven["reden"];
nu zou ik graag in het volgende popup schermpje $reden willen laten zien. de vraag is hoe doe ik dat?
<script language="JavaScript">
function open_new_window()
{
new_window = open("","hoverwindow","width=300,resizable=no,height=100,left=10,top=10");
new_window.document.open();
new_window.document.write("<html><title>New Window</title>");
new_window.document.write("<body bgcolor=\"626262\" text=\"#CCCCCC\">");
new_window.document.write("De Reden:<br>");
new_window.document.write("$reden");
new_window.document.write("<br>");
new_window.document.write("</body></html>");
new_window.document.close();
}
function close_window()
{
new_window.close();
}
</script>
<script language="JavaScript"> function open_new_window() { new_window = open("","hoverwindow","width=300,resizable=no,height=100,left=10,top=10"); new_window.document.open(); new_window.document.write("<html><title>New Window</title>"); new_window.document.write("<body bgcolor=\"626262\" text=\"#CCCCCC\">"); new_window.document.write("De Reden:<br>"); new_window.document.write("$reden"); new_window.document.write("<br>"); new_window.document.write("</body></html>"); new_window.document.close(); } function close_window() { new_window.close(); } </script>
ik hoop dat jullie me kunnen helpen
|