login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[js] spin box/button/control

Offline jerone - 17/05/2008 14:45
Avatar van jeroneJS gevorderde Hey allen,

Weet iemand toevallig een werkende javascript voor een spin box, aka spin button of spin control.
Want ik kan geen werkende/up-to-date versie vinden [1] [2].

Alvast bedankt, gr J  

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline jerone - 17/05/2008 14:58
Avatar van jerone JS gevorderde De één is al niet meer geupdated sinds 2006 en de ander werkt bij mij niet in Firefox, dus dit geeft mij weinig garanties dat het wel werkt in andere browsers.

Vandaar dat ik dus zoek naar wel een actief script (geen libraries).
Offline Abbas - 17/05/2008 15:00
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Erhm, ik werk ook met FireFox en ze werken allebei perfect! En wat is er zo erg dat het een al wat ouder script is? Als je de code download, want ze is beschikbaar, kan je zelf nog zoveel aanpassen als je wilt.
Offline jerone - 17/05/2008 15:07 (laatste wijziging 17/05/2008 15:09)
titjes schreef:
Erhm, ik werk ook met FireFox en ze werken allebei perfect!

Bij mij werkt die ene toch echt niet goed hoor (test met meerdere profielen en op andere pc).

titjes schreef:
En wat is er zo erg dat het een al wat ouder script is?
jerone schreef:
... dit geeft mij weinig garanties dat het wel werkt in andere browsers.

titjes schreef:
Als je de code download, want ze is beschikbaar, kan je zelf nog zoveel aanpassen als je wilt.
Tuurlijk kan ik dit, maar ik kan het niet testen met alle browsers/OSen, wat met een publiekelijk script toch meestal wel door anderen gebeurd.

Maar laat ik het anders stellen: Weet iemand een ander script dan bovenstaanden?!
Offline Ibrahim - 17/05/2008 23:27 (laatste wijziging 17/05/2008 23:27)
Avatar van Ibrahim PHP expert Je bent JS gevorderde, dit zou toch een eitje voor je moeten zijn...

1. function up(element) {
  2. element.innerHTML = parseInt(element.innerHTML) + 1; // voor een div ofzoiets
  3. element.value = parseInt(element.value) + 1; // voor input velden
  4. }

En de down weet je zelf wel.
Offline jerone - 17/05/2008 23:35
Avatar van jerone JS gevorderde Ik heb geen zin om het wiel opnieuw uit te vinden, en blijft zelf-maken laatste optie.

Ik vond nog een ander script [3], maar weer geen informatie over browser support  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.384s