Ik heb kop of munt gemaakt, en ik wil een plaatje van 1 sec die heen en weer draait, maar als de uitkomst er dan al meteen onder staat boeit niemand dat plaatje...
Dus ik wil graag dat er na 1 sec een tekstje komt te staan. Met die dingen die google me gaf kwam ik tot dit:
en de sitemasters uitleg gaf me toch wel een beetje de indruk dat ik het goed deed maar toch komt er in 1x hello world te staan, dats niet de bedoeling
(ik heb hier niet 1sec, maar 5, zodat het wat beter te zien is als er maar 1 woord komt)
edit: Het mag NIET de hele pagina laten stoppen met laden, anders had n php sleep() voldoende geweest
als ik dat doe, doet ie t ja, maar dan blijft ie eeuwig laden? ook als ik er setInterval van maak
oh, en als ik boven het script deel tekst zet, en eronder, verdwijnt dat allemaal
bedankt alletwee, ik zal er binnenkort naar kijken, ik moet zo gaan, ik zal niet de oplossing knopje gebruiken, voor t geval t toch niet zo werkte, maar hier moet ik een eind mee komen
Dat hij blijft laden ligt aan het feit dat voor document.write het document geopend moet worden om te schrijven. ( wat automatisch gebeurd door javascript ). Maar na de document.write wordt het document niet automatisch gesloten. Daarom lijkt het alsof deze blijft laden en nog inhoud vannuit javascript verwacht. document.close() zou dit probleem moeten oplossen.
Eeh, Ultimatum, het enige wat je doet is de reactie van Ontani veranderen met een CAPTCHA reloader. Het principe is hetzelfde, de TS was daar al achter.