PHP interesse |
|
Hallo, ik ben al een tijdje bezig met mootools en wil nu een effectje maken met slidein en slideout. Dus dat heb ik zo inelkaar gezet:
Javascript
window.addEvent('domready', function() {
$('mootools_code_1_link').addEvent('click', function(e){
var mySlide = new Fx.Slide('mootools_code_1_box');
e = new Event(e);
mySlide.slideIn();
document.getElementById("mootools_code_1_box").innerHTML = "Nu staat er een andere tekst!";
mySlide.slideOut();
e.stop();
});
});
window.addEvent('domready', function() { $('mootools_code_1_link').addEvent('click', function(e){ var mySlide = new Fx.Slide('mootools_code_1_box'); e = new Event(e); mySlide.slideIn(); document.getElementById("mootools_code_1_box").innerHTML = "Nu staat er een andere tekst!"; mySlide.slideOut(); e.stop(); }); });
CSS
#mootools_code_1_box {
background: #222;
color: #fff;
padding: 10px;
margin: 20px;
border: 2px solid white;
}
#mootools_code_1_box { background: #222; color: #fff; padding: 10px; margin: 20px; border: 2px solid white; }
HTML
<div id="mootools_code_1_box">
<p>Deze tekst laten we veranderen</p>
</div><br /><br />
<a href="#" id="mootools_code_1_link">Klik hier om de tekst te veranderen!</a>
<div id="mootools_code_1_box"> <p>Deze tekst laten we veranderen </p> <a href="#" id="mootools_code_1_link">Klik hier om de tekst te veranderen! </a>
als ik nu op de link klik hoort mootools_code_1_box eerst intesliden dan de tekst te wijzigen(dit is dus niet te zien) en daarnaa weer out te sliden. Alleen werkt dit niet. de tekst wordt in 1 keer veranderd zonder het slideeffect...
|