login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Onload in If statement (Opgelost)

Offline finduilas - 29/02/2008 12:03 (laatste wijziging 01/03/2008 11:35)
Avatar van finduilasPHP gevorderde Hallo,

Ik ben op zoek hoe ik in een if statement een javascriptfunction kan laden:
http://pastebin.be/9457

Ik heb al geprobeert gewoon code te plaatsen tussen <script ...></script>, een onload op een button maar het lukt me niet. Het kan niet meteen nadat ik op de submitknop heb geklikt want het uploaden van de afbeelding kan lang duren.

Mathias

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline cyberninjah - 02/03/2008 20:28
Avatar van cyberninjah Lid Gewoon je Javascript Funcite boven aan je pagina Loaden.

en dan de Functie aanroepen he in je If
Offline finduilas - 02/03/2008 21:25 (laatste wijziging 03/03/2008 18:27)
Avatar van finduilas PHP gevorderde Dat doe ik ook,

maar hoe roep ik hem het beste aan? want bij een onload van een element daar werkt het allesinds niet.
Offline BonMarche - 03/03/2008 18:45
Avatar van BonMarche PHP beginner onload kan alleen op <body> voor zover ik weet. Verder begrijp je volgens mij niet helemaal dat een request van de client bij de server komt en dat die server vervolgens reageert (waarbij PHP geparset wordt), waarna de output naar de client wordt gestuurd die dan meestal de HTML rendert en JS uitvoert.
Offline finduilas - 03/03/2008 20:46 (laatste wijziging 04/03/2008 18:18)
Avatar van finduilas PHP gevorderde Maar hoe kan ik dan best die JS uitvoeren. Toen ik zonder php werkte deed hij het wel, nu niet meer. Nochtans zo goed als dezelfde code.

Mijn huidige versie: http://pastebin.be/9543

Ik heb al vanalles geprobeert. Wat er dus niet lukt is om een javascript functie op te roepen bij het laden van een bepaald gedeelte (ik kan er vanalles plaatsen qua objecten,iframes,frames,...). De pagina wordt toch meteen opnieuw gesloten. Maar het lukt me niet.

Met het volledig herbekijken van het script kwam ik tot de conclusie dat ik geen ' ' rond de ingaven gaf van de functie, dat qsParm[''] niet werkte enz...

Nu werkt het. Toch bedankt iedereen!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.275s