login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

sIFR problems

Offline SilVeX - 14/02/2008 11:11
Avatar van SilVeXHTML beginner Goedemorgen,

Ik zit met een probleempje met sIFR.
Het is een geweldig systeempje. En in FireFox kan ik hem precies krijgen hoe ik hem wil. Maar het lijkt wel of ik in internet explorer geen invloed heb op de css.

Dit is mijn huidige config:
  1. if(typeof sIFR == "function" && !sIFR.UA.bIsIEMac){
  2. sIFR.replaceElement("h1", named({sFlashSrc: "./verdana.swf", sColor: "#FFFFFF", sBgColor: "#9dce00"}));
  3. sIFR.setup();
  4. };

Dat klopt en dat werkt.

En dit is mijn css:
  1. .sIFR-hasFlash h1 {
  2. visibility: hidden;
  3. font-size : 14px;
  4. color:#FFF;
  5. }

Dit werkt perfect in FireFox maar niet in internet explorer.
In IE7 geeft hij de tekst heel erg groot weer en laat hij de tekst 1x in sIFR modus zien maar daaronder zet hij ook de gewone h1 tekst neer.

Iemand die mij kan helpen?

Mvg, SilVeX

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 14/02/2008 11:22
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
gebruik je sifr 3 of 2?
Offline SilVeX - 14/02/2008 11:26 (laatste wijziging 14/02/2008 11:28)
Avatar van SilVeX HTML beginner 2

Edit: Is er misschien een andere manier om hetzelfde te bereiken? sIFR vindt ik nou niet echt bepaald overzichtelijk
Offline Ontani - 14/02/2008 11:37
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
Er is sifr 3 beta uit die beter met font-size zou kunnen werken, font-size in sifr 2 is een ramp, nooit hetzelfde en nooit wat je verwacht. Een andere optie zou gd2 zijn of via javascript letter per letter vervangen door een afbeelding. of via javascript en css letter per letter vervangen door een div met een achtergrond afbeelding die van positie verranderd
Offline SilVeX - 14/02/2008 11:51
Avatar van SilVeX HTML beginner Maar er is dus niet een concurent ofzo van sIFR die ook zo een systeem aanbiedt? (heb geen idee wat het is dus beetje moeilijk googlen)

Het enige probleem dat ik nog heb is dat hij in IE7 de tekst in flash weergeeft, en daaronder nog een keer gewone html :S
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.172s