Nieuw lid |
|
Ik ben een soort van voetbalopstelling aan het maken.
Het bestaat uit 11 <select> elementen op een voetbalveld.
Stel ik verander de linksvoorpositie, en deze speler staat al opgesteld als rechtsvoor, dan moet rechtsvoorpositie leeg worden.
Hier (een stukje) van de code (ik geef het id van de positie mee):
function check(positie)
{
switch(document.getElementById(positie).value)
{
case document.getElementById('i2').value: document.getElementById('i2').value = '- - - - - - - - - -'; break;
case document.getElementById('i3').value: document.getElementById('i3').value = '- - - - - - - - - -'; break;
case document.getElementById('i4').value: document.getElementById('i4').value = '- - - - - - - - - -'; break;
}
}
function check(positie) { switch(document.getElementById(positie).value) { case document.getElementById('i2').value: document.getElementById('i2').value = '- - - - - - - - - -'; break; case document.getElementById('i3').value: document.getElementById('i3').value = '- - - - - - - - - -'; break; case document.getElementById('i4').value: document.getElementById('i4').value = '- - - - - - - - - -'; break; } }
Leeg betekent inderdaad dat het - - - - - moet worden.
Nu werkt dit perfect in Firefox, maar IE heeft er problemen mee. Die maakt de positie 'i2' altijd helemaal leeg. Zet ik 'i4' als eerste case, dan doet ie 't daar.
Iemand een idee hoe dit verschilt in IE?
|