Nieuw lid |
|
Hallo,
Dit script werkt helaas niet in firefox, iemand een idee?
<script>
// verander hier de kleur e.d. van de klok
var tags_before_klok = " "
var tags_middle_klok = ""
if(navigator.appName == "Netscape") {
document.write('<layer id="klok"></layer>');}
if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE") != -1){
document.write('<span id="klok"></span>');}
function upklok(){
var dte = new Date();
var hrs = dte.getHours();
var min = dte.getMinutes();
var sec = dte.getSeconds();
var col = ":";
var spc = " ";
var com = "";
if (hrs == 0) hrs=12;
if (min<=9) min="0"+min;
if (sec<=9) sec="0"+sec;
if(navigator.appName == "Netscape") {
document.klok.document.write(tags_before_klok+hrs+col+min+col+sec+tags_middle_klok+day+com+spc);
document.klok.document.close();}
if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE") != -1){
klok.innerHTML = tags_before_klok+hrs+col+min+col+sec+tags_middle_klok+com+com+spc;}}
setInterval("upklok()",200);
</script>
<script> // verander hier de kleur e.d. van de klok var tags_before_klok = " " var tags_middle_klok = "" if(navigator.appName == "Netscape") { document.write('<layer id="klok"></layer>');} if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE") != -1){ document.write('<span id="klok"></span>');} function upklok(){ var dte = new Date(); var hrs = dte.getHours(); var min = dte.getMinutes(); var sec = dte.getSeconds(); var col = ":"; var spc = " "; var com = ""; if (hrs == 0) hrs=12; if (min<=9) min="0"+min; if (sec<=9) sec="0"+sec; if(navigator.appName == "Netscape") { document.klok.document.write(tags_before_klok+hrs+col+min+col+sec+tags_middle_klok+day+com+spc); document.klok.document.close();} if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE") != -1){ klok.innerHTML = tags_before_klok+hrs+col+min+col+sec+tags_middle_klok+com+com+spc;}} setInterval("upklok()",200); </script>
|