login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Ajax load (Opgelost)

Offline tomie94 - 03/02/2008 10:56
Avatar van tomie94PHP interesse Hallo,

Ik heb zo'n animated gif gedownload van http://ajaxload.info

Nu wil ik graag dat je dus eerst die gif zit en pas als de pagina geladen is de rest weergeven. nu heb ik even gezogd maar zonder resultaat. weet iemand hoe dit kan?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Filip - 03/02/2008 11:20
Avatar van Filip IRC guru Zoek op google naar "ajax + preloader" ofzoiets, je zal wel genoeg vinden want preloaders zijn overal te vinden!
Offline tomie94 - 03/02/2008 11:36
Avatar van tomie94 PHP interesse ik vind helaas niks, ik zie alleen dingen over images... ik zal even in die scripts kijken of ik iets nuttigs kan vinden...
Offline zointer - 03/02/2008 12:56
Avatar van zointer HTML gevorderde
tomie94 schreef:
ik vind helaas niks, ik zie alleen dingen over images... ik zal even in die scripts kijken of ik iets nuttigs kan vinden...

Plonk!!!! 
Offline Bart - 03/02/2008 12:59
tomie94 schreef:
ik vind helaas niks, ik zie alleen dingen over images... ik zal even in die scripts kijken of ik iets nuttigs kan vinden...
Stop nou alsjeblieft met zeggen dat je nooit wat vind op google. Want dit klopt helemaal niet, je vind wel wat op google maar niet wat jij wilt.. Als ik Ajax preloader intik krijg ruim 56000 resultaten.
Offline tomie94 - 03/02/2008 13:09
Avatar van tomie94 PHP interesse ik had ook algezogd. ook onder die trefwoorden maar ik kom er daarmee niet uit.
Offline Filip - 03/02/2008 18:09
Avatar van Filip IRC guru Misschien kan je beter een stoppen met zoeken naar kant-en-klare oplossingen en een keer lezen hoe anderen er aan begonnen zijn ipv ons altijd lastig te vallen om een google link aan je te bezorgen...

Volgens mij kan het niet zijn dat we met 3 man perfect vinden wat jij bedoeld en dat jij totaal niets vind hoor! En dit is lang niet de eerste keer dat je gewoon zegt dat je niets vind!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.164s