login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

innerhtml probleem (Opgelost)

Offline Bruud - 29/01/2008 20:28 (laatste wijziging 29/01/2008 23:55)
Avatar van BruudNieuw lid In de herhaling....
Oke ik hoop dat ik de kans krijg om het dan beter uit te leggen, zonder dat het zomaar gesloten wordt:S.
Ik zal de url van mijn site geven:
Als je hier bij een broodje op het pijltje naar beneden klikt dan schuift er iets uit, als je dan ergens op wel klikt en dan weer op dezelfde verschuift de hele site..., ik maak hier gebruik van de javascript innerhtml. ik wil dan iets in de <td> van een tabel veranderen. hebben jullie ideen wat dit zou kunnen zijn? Ik hoop dat ik deze keer wel genoeg informatie heb gegeven.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Bruud - 29/01/2008 20:45
Avatar van Bruud Nieuw lid ahhaahh oja srry das een grapie avn een vriend van maar dat is niks hoor:P
Offline Stijn - 29/01/2008 20:47
Avatar van Stijn PHP expert In firefox verschuift er helemaal niets. Als ik op wel druk of op een andere optie gaat alles correct (mooi effect btw).
Offline Bruud - 29/01/2008 20:53
Avatar van Bruud Nieuw lid en als je op wel drukt en dan nog een keer op de zelfde wel drukt
Offline Bart - 29/01/2008 20:54
Sandernerd schreef:
Welke versie gebruik je dan? ik gebruik hier ook FF en het menu klapt wel uit, maar als ik op de opties klik verschuift idd de hele website 
@bruud

kun je de broncode even op plaatscode.be zetten?
Broncode op plaatscode zetten? Oké, lekker gesnoven Sandernerd? Of gewoon te lui om zijn broncode te bekijken?
Offline Bruud - 29/01/2008 20:55 (laatste wijziging 29/01/2008 21:23)
Avatar van Bruud Nieuw lid ik gebruik ook FF maar in IE gebreurt het ook

edit:
Bedankt voor de moeite heb het foutje gevonden, zat in de css witdh 100% vergeten:S en sluit me topic volgende keer niet zonder proces!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s