login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

appendChild-inhoud gebruiken (Opgelost)

Offline Wijnand - 25/01/2008 11:16 (laatste wijziging 25/01/2008 11:17)
Avatar van WijnandModerator Ok vage omschrijving maar ik zal het proberen uit te leggen.

Ik heb een functie die een ajax aanroept. Als ajax een id terug krijgt wordt er een aantal divjes en een <input type="text" /> en een link (a href) aangemaakt.

Als ik op die a href klik wordt er ook een functie aangeroepen die ook weer aan ajax aanroept en die ook weer een aantal divjes en een input type=text aanmaakt...

Dus het zit zeg maar zo:

1. [div 1]
  2. [link naar javascript-functie]
  3. [/div 1]

zodra de ajax uitgevoerd is dan zie je dit:

1. [div 1]
  2. [link naar javascript-functie]
  3.  
  4. [div 2]
  5. [link 2 naar een andere javascript-functie]
  6. [/div 2]
  7. [/div 1]

zodra ik link 2 uitvoer dan probeer ik weer een div in div 2 te krijgen maar dan zegt hij dat div 2 geen PROPERTIES heeft..

weet iemand hoe dit kan?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ontani - 25/01/2008 11:20
Avatar van Ontani Gouden medailleGouden medailleGouden medailleGouden medaille

-1
ben je er 100% zeker van dat je html code na de ajax request er zo uitziet? heb je de webdevelopers toolbar voor firefox dan moet je eens op view source > view generated source klikken en kijken of je code 100% klopt met wat je hier zegt.
Offline Wijnand - 25/01/2008 11:25
Avatar van Wijnand Moderator dankjewel.. ik wist niet dat die functie er in zat, maar dat was inderdaad het probleem. Thanks!
Offline BramBo - 25/01/2008 11:26
Avatar van BramBo JS gevorderde De DOM wordt alleen ge update wanneer je elementen met createElement() aanmaakt, en wanneer je deze toevoegt idd met appendChild. Dan nog kan het op zijn tijd even duren voordat de DOM is geupdate.

Als je veel Elementen wilt inserten in je DOM raad ik aan om document.createDocumentFragment() te gebruiken, deze creert eerst een buffer als het ware waarna het toegevoegd wordt aan de DOM(alleen de children!) (document._ERGENS_.appendChild(Fragment) )
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s