Nieuw lid |
|
Heb een klein probje in internet explorer 6 en 7.
Ik heb een pagina met een contactformulier dat in een div zit. Deze div is invisible en is 5px hoog bij het laden van de pagina. Deze div bevat dus een hoop controls die het contactformulier samenstellen.
op een andere plaats in de pagina staat een knop. Als ik hierop klik word de div zichtbaar en wordt de hoogte aangepast. Dit werkt perfect in Firefox maar niet in IE.
In IE heeft de div van het begin al de hoogte die nodig is om alle elementen van het contactformulier te tonen wat dus resulteert in een hoop lege ruimte.
Hieronder staat de code die ik gebruik. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen dat ook in IE de hoogte van de div maar 5px is bij het laden van de pagina?
<div id="test123" style="visibility: hidden; height:5px;">hier zitten alle controls van het contactformulier</div>
<div id="test123" style="visibility: hidden; height:5px;">hier zitten alle controls van het contactformulier </div>
de onclick van mijn knop roept volgende javascript functie aan:
function showContactFormClient()
{
var objDiv
objDiv = document.getElementById('test123');
objDiv.style.visibility = "visible";
objDiv.style.height = "750px";
exit;
}
function showContactFormClient() { var objDiv objDiv = document.getElementById('test123'); objDiv.style.visibility = "visible"; objDiv.style.height = "750px"; exit; }
Alvast bedankt!
|