Nieuw lid |
|
Hallo,
ik hoop dat iemand mij wilt helpen, ik wil desgevallend die persoon vergoeden indien nodig (ben niet rijk ;) ).
Ik zou een javascript moeten hebben dat alle links op een website veranderd automatisch wanneer een visitor er op klikt.
Het zou de uitgaande link moeten wijzigen zodanig dat de pagina laad in 2 frames (iframe of frameset) met in de bovenste frame (height 120 ofzo) een banner die ik gemakkelijk kan kiezen of wijzigen ergens. En in de 2de frame de website die de oorspronkelijke link had.
Dit tot doel ik een reclame boodschap kan meegeven aan utgaand verkeer en dat de website naar waar ik verwijs toch nog in zijn stats krijgt dat mijn site de gebruiker heeft gestuurd.
Ik heb reeds een php gemaakt die dit kan, maar dan moet ik elke link manueel aanpassen. vb www.mijnsite.com/goto.php?url=http://google.com waarbij goto het phpje is dat google in de 2de frame geeft met een frame erboven dat een advertentie bevat.
Het moet zeker mogelijk zijn van eventueel verschillende banners te gebruiken, die eenvoudig aan te passen zijn. (eventueel een rotatie erin?)
Moet compativel zijn vanaf IE5 (of IE6) en firefox1.
Ik heb al vanalless zitten proberen maar helaas.... .
zer zijn advertentiesites die dit soort links javascript gebruiken, maar indien ik dat gebruik...dan weet de websites naar waar ik verwijs niet dat het traffic van mij komt...
Ik hoop dat iemand hier tijd wilt voor maken, en ik ben bereid voor die persoon te vergoeden als natuurlijk alles in orde is . (paypal ofzo?)
|