login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[Js] 3 vragen

Offline Thomasv6 - 03/12/2007 17:09
Avatar van Thomasv6Nieuw lid Hallo allemaal,

Ik was bezig met een javascript voor me site, maar wou er een paar dingen in hebben, wat ik niet voor mekaar kreeg.

Dat zijn de volgende 3 dingen:

* Nadat er 1 keer op de knop is gedrukt met bijv id 2 dat dan de volgende keer als er op de knop met id 2 wordt gedrukt, dat er dan wat anders uitgevoerd moet worden.

* Dat er in FF een stuk of 5 tabs ervoor komen te staan, hoe krijg ik deze weg?

* Dat als er enters in het gesprek staan, dat die dat weergeeft als <BR> hoe krijg ik dit gewoon als een enter?

Wie mij kan helpen met alledrie, of een van de drie, ben ik dankbaar!

Ik had dit stuk code tot nu toe:

1. function bewerk(id){
  2. var bericht = document.getElementById('nieuws[' + id + ']').innerHTML;
  3. document.getElementById('nieuws[' + id + ']').innerHTML = '<textarea name="" style="width: 500px; height: 300px;">' + bericht + '</textarea>';
  4. }

Mvg. Thomas

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 03/12/2007 17:22
Avatar van Stijn PHP expert * Je moet dan de onClick event wijzigen wanneer men iedere keer op een knop klikt.

* Dat gaat niet, tenzij er op iedere pagina een link (of een knop) staat met de onClick event window.close();

* Je kan .innerHTML gebruiken.
Offline Thomasv6 - 03/12/2007 18:20
Avatar van Thomasv6 Nieuw lid Uhm, hoe wijzig je de onclick in een redelijke code ?

Site's zoals tweakers.net hebben geen last van die tabs ervoor, hoe hebben zij dat opgelost?

Ik gebruik toch al innerHTML?
Offline Koen - 04/12/2007 17:54
  1. function bewerk(id){
  2. var bericht = document.getElementById('nieuws[' + id + ']').innerHTML;
  3. bericht = bericht.replace('<BR>','\n');
  4. document.getElementById('nieuws[' + id + ']').innerHTML = '<textarea name="" style="width: 500px; height: 300px;">' + bericht + '</textarea>';
  5. }

Gaat helpen bij de <br>'s..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.199s