login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

JS tekstbalk komt en gaat

Offline kenzo - 22/08/2007 12:35
Avatar van kenzoPHP beginner Hallo,

ik moet voor een site een toevoegformulier maken met een dropdown menu.
Ik heb 5 keuzes, of iets anders. (5 standaard dingen waar ik uit kan kiezen, wil ik iets anders dan selecteer ik anders, en moet er een tekstvak naast komen).

Hoe kan ik dat het beste doen met javascript?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline ArndJan - 22/08/2007 12:58
Avatar van ArndJan PHP interesse De code:

1. function anders()
  2. {
  3. document.getElementById('anders').style.display = 'block';
  4. }

1. <select name="opties" onchange="if(this.value == 'anders'){ anders() }">
  2. <option value="waarde">waarde</option>
  3. <option value="anders">anders...</option>
  4.  
  5. <input type="text" name="anders" id="anders" style="display: none;">
Offline kenzo - 22/08/2007 12:58 (laatste wijziging 13/10/2007 10:07)
Avatar van kenzo PHP beginner Bedankt!

edit//

Werkt niet in php... hoe kan ik dat verhelpen... (heb het ook al proberen te includen, maar werkt ook niet)

edit//

Niemand?
Offline marten - 13/10/2007 10:14 (laatste wijziging 13/10/2007 10:15)
Avatar van marten Beheerder Kenzo het is niet de bedoeling dat je door een zinlose edit je topic weer omhoog brengt. Hier krijg je dan ook een waarschuwing voor
Offline kenzo - 13/10/2007 10:20
Avatar van kenzo PHP beginner ow nouw... bedankt

moet ik hem dan weer opnieuw posten.. of krijg ik dan een waarschuwing omdat ik dubbel post?

best kinderachtig hoor...
Offline marten - 13/10/2007 10:33
Avatar van marten Beheerder Niks kinderachtig. En nu normaal doen anders krijg je nog een waarschuwing en dan wordt je gewoon gebanned. Ik lig er niet wakker van en de rest van de crew ook niet. Je houdt je aan de regels of je wordt gebanned. Als het zo belangrijk is voor je dan had je zelf verder gewerkt en geprobeerd. Heb je dat al gedaan? zet dat dan gewoon in je post (en ja dan mag een edit wel)
Offline kenzo - 13/10/2007 10:49
Avatar van kenzo PHP beginner Ik heb het geprobeerd, heb gezocht, maar niets werkt. Dus... ik vroeg in m'n post of iemand nog enig idee had. Ik had alle " veranderd in \", of weggelaten, maar niets doet het. Ik heb het zelfs geprobeerd goed te laten lopen wat werkt op een aparte pagina en dan includen. En ook dat werkt niet.

Vraag ik of niemand anders het weet en dan komen jullie meteen met waarschuwingen. Ik denk toch dat sitemasters.be het moet hebben van de leden, dus een lid bannen is niet zo erg maar als jullie dat zo makkelijk bij iedereen doen denk ik niet dat dat handig is.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.408s