login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Bestanden aanmaken. (Opgelost)

Offline JBke - 10/08/2007 21:25 (laatste wijziging 10/08/2007 22:08)
Avatar van JBkePHP gevorderde Hoi,

Is het mogelijk om met onderstaande code of een andere code een bestand aan te maken of weg te schrijven naar een bestaand bestand met javascript??

1. <script type="text/jscript">
  2. function makefile(path) {
  3. var f, t;
  4. f = new ActiveXObject("Scripting.FileSystemObject");
  5. t = f.CreateTextFile(path, true);
  6. t.WriteLine("some words.") ;
  7. t.Close();
  8. }
  9. </script>

Bedankt.

[edit]domme post dus idd heb oplossing. Srry. Soms is het wat gemakzucht.[/edit]

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 10/08/2007 21:34 (laatste wijziging 10/08/2007 21:35)
Avatar van Gerard Ouwe rakker Ik had zo'n thread niet echt verwacht van jou, normaal probeer je zaken eerst zelf wel. De vraagstelling zoals je hem nu hebt kan je zelf makkelijk een antwoord op geven door gewoon de code eens uit te voeren.

Daarnaast zijn er veel resultaten wanneer je op google zoekt naar het schrijven naar bestanden met Javascript. Ik denk dat je daar dus wel gewoon uit kan komen.
Offline JBke - 10/08/2007 21:50
Avatar van JBke PHP gevorderde mja, veel manieren weinig tijd, wilde gewoon even een goede manier van iemand weten om een array weg te schrijven naar een bestand via javascript thats it, tegen maandag zou ik iets af moeten hebben en zit daar wat mee geknoeid, ben niet ver met javascript, ik zou er wel uit komen maar geen tijd voor de moment, als het echt niet anders gaat ga ik googlen, ben net klaar met mijn excel gedeelte en database, veel werk, vandaar de vraag....
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.261s