login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

2 Fimpjes Achter elkaar.

Offline Cybernews - 05/07/2007 12:57
Avatar van CybernewsNieuw lid Hoi Allemaal,

Is er ergens een script dat je éérst een reclame filmpje laat zien en daarna pas het echte filmpje? Dus 2 achterelkaar? 

Groetjes Cybernews

9 antwoorden

Gesponsorde links
Offline tbsites - 05/07/2007 13:34
Avatar van tbsites Onbekend Ik weet een manier. Dat is gewoon via Windows Movie Maker
Offline Koen - 05/07/2007 13:38
Avatar van Koen PHP expert @tbsites:
Ik denk niet dat hij dat bedoelt, volgens mij bedoelt hij zoals bij arena51.be dat er eerst een voorfilmpje is alvorens het echte geuploade filmpje wordt weergeven..
Offline W0etah - 05/07/2007 13:41
Avatar van W0etah PHP beginner als je weet hoelang het eerste filmpje duurt kan je via een interval in javascript toch laten doorsturen naar het 2de
Offline Soebam - 05/07/2007 13:55
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde Probleem is dat de javascript teller dan begint te lopen zodra de pagina laad, als het filmpje dan een beetje vertraagd is dan komt het niet uit.

Ik zou eerder een flash oplossing zoeken. Het is imo sowieso beter om filmpjes op je site in flash te doen. Dan is het niet zo moeilijk meer, maar dat moet een flash kenner maar uitleggen .
Offline Koen - 05/07/2007 14:13
Avatar van Koen PHP expert Jep, waar is vinTage als je hem nodig hebt? 
Offline Flex1986 - 05/07/2007 14:30
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Als er gebruik gemaakt wordt van asx dan zou je het volgende kunnen proberen.

1. noSkip="True"

Die kan je gebruiken bij je reclame filmpje in een embedded player kan dan de volgende knop niet gebruikt worden.
Offline ThAlmighty - 05/07/2007 16:07
Avatar van ThAlmighty HTML beginner flash is geen optie, dan moet je alles omzetten naar flv. Asx is verweg de beste oplossing.
Offline Dark_Paul - 05/07/2007 17:34
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde
Citaat:
Jep, waar is vinTage als je hem nodig hebt?

vinTage is 2 weken op vakantie volgens zijn site.
Maar het is niet heel moeilijk te realiseren via Flash.
Ik dacht dat je via AS ook $_GET-waardes uit kon lezen, als je daar dan de bestandsnaam (zonder extensie) in meegeeft, of desnoods bij het aanroepen van je flash (flashbestand.swf?n=<naam>, weet hoe dat precies gaat), stream je eerst het reclamefilmpje. Vervolgens begin je het geuploadde filmpje te streamen.
Offline ThAlmighty - 05/07/2007 23:21
Avatar van ThAlmighty HTML beginner joehoe, vergeet niet dat Flash alleen flv bestanden kan streamen ;)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.238s