login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

editor inner html fout

Offline jelle - 12/06/2007 16:42
  1. function test2() {
  2. var htmlCode2 = document.getElementById("code").value ;
  3. document.getElementById('iframe').contentWindow.document.documentElement.outerHTML = htmlCode2;
  4. alert( htmlCode2 );
  5. }

gebruik ik (na ja probeer ik) om vanuit een texarea de broncode van een eframe te veranderen(wysiwyg editor).
andersom lukt het wel :
  1. document.getElementById("code").value =document.getElementById('iframe').contentWindow.document.documentElement.outerHTML;

iemand oplossing??
en de error is:kan de eigenschp outerHTML niet instellen. ongeldig doelelement voor deze bewerking.
alvast bedankt

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Grayen - 12/06/2007 20:31
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde Welke browser gebruik je tijdens het uitvoeren van dit script? Want outerHTML wordt niet ondersteund in Mozilla. Ik zou zelf proberen te gaan werken met innerHTML. Deze werkt namelijk wel in alle browsers behalve in IE 5.2 van Mac, maar dat is een erg kleine groep.

Bron: http://www.quirksmode.org/dom/w3c_html.html
Offline jelle - 13/06/2007 07:34
Avatar van jelle PHP beginner heb ie7. als ik innerhtml gebruik dan krijg ik alleen de body code en ik wil de volledige. het is raar want dit werkt dan wel:
  1. document.getElementById("code").value =document.getElementById('iframe').contentWindow.document.documentElement.outerHTML;
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.226s