PHP gevorderde |
|
Thx Rens,
En ja ik was wel van gedachte dat je een variabele zou kunnen doorsturen van Javascript naar PHP, maar blijkt dus niet, vraag van mij dan: waarom je niets van client-side naar server-side zou kunnen sturen zoals bij mij de bedoeling zou zijn. dat je bvb
location.href ("index.php?antwoord=ja") vanuit JavaScript(client-side dus) en daarna de var $antwoord zou kunnen gebruiken in PHP, blijkt dus niet? of ben ik hier mis??
Grtz. en thx rens, met meerdere pagina's lukt het wel al was het eigenlijk de bedoeling om met 1 pagina te werken om verder in het script geen $_SESSION te moeten gaan gebruiken.
Alvast bedankt iedereen, en al doende leert men he, heb vroeger(meer dan 10 jaar geleden) wel fortran, cobol en C++, basic Pascal enz gestudeerd maar wil nog niet zeggen dat je alle functies van andere talen ook kent he:s , het redeneren is geen probleem, enkel het opzoekwerk en vele mogelijkheden voor één en hetzelfde probleem die ook niet steed sop alle servers het gewenste resultaat geven. We komen er wel en leve sitemasters.:D :p |