login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Copyeren

Offline tomk - 21/03/2007 21:33 (laatste wijziging 22/03/2007 17:54)
Avatar van tomkASP interesse Ej mensen ik zat te denken als je het verboden om met linkermuisknop zodat ze niet kunnen kopieren maar dan kan je toch altijd nog printscreen doen??? is daar ook een script tegen zodat dat ook niet mogelijk is?

Citaat:
PieterC Edit: Doe volgende keer wat meer moeite om je zinnen te construeren. Geen mens die je eerste zin in 1 keer heeft kunnen lezen.

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Appie_Dijk - 21/03/2007 21:36
Avatar van Appie_Dijk Lid kwam dit op google tegen:

http://www.flas...c_id=57239

misschien heb je er iets aan. (gaat via flash)
Offline Rik - 21/03/2007 21:37
Avatar van Rik Gouden medailleGouden medaille

Crew algemeen
Geen idee, maar als iemand javascript uit zet kan hij het nog steeds kopieëren...
Offline Rens - 21/03/2007 21:45

Crew algemeen
En in firefox:
ctrl+u
In IE:
beeld => bron

Dus daar begin je toch niks tegen 
Offline phpfreak - 21/03/2007 23:19
Avatar van phpfreak PHP beginner @Rens
mss als hij zorgt dat er geen menu's zijn kan de gebruiker al geen beeld meer klikken, dan is het al opgelost voor IE en dan nog iets verzorgen voor in FF dat het ook niets doet met ctrl+u
Maar hoe je dat doet, mag hij zelf uitzoeken :-)
Offline Gerard - 21/03/2007 23:25
Avatar van Gerard Ouwe rakker En al nog werkt printscreen dan niet meer (met de flash file), er zijn genoeg programma's die gewoon je beeld kunnen capturen zonder dat je een key hoeft in te drukken. Dit is gewoon een nadeel van het internet en valt vrij weinig tegen te doen. Ik vind het in ieder geval nooit de moeite waard om de gebruiker op deze manier te foppen. Kost me teveel tijd.
Offline vinTage - 21/03/2007 23:34
Avatar van vinTage Nieuw lid Als iets niet gezien mag worden moet je het gewoon niet publischen, en anders rot je er een dik watermerk overheen (al dan niet met flash tijdens prtScr)
Offline CounterForce - 22/03/2007 15:20
Avatar van CounterForce Onbekend laat je site opengaan in een pop-up venster (dan heb je die mss die fxcking pop-upblockers nog)
schakel taakbalk, menubalk , statusbalk en dergelijke allemaal uit...
linkermuisknop en rechtermuisknop disablen...en schakel mss meteen ook alle toetsen op het toetsenbord uit...

Of je een screen kan laten mislukken? geen idee...ik ben niet zo bekend met Flash in JS ben ik het voorlopig toch nog niet tegengekomen 
Offline TotempaaltJ - 22/03/2007 17:50
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse @Appie_Dijk: Misschien heb je onderaan gelezen:
Citaat:
Ja ok, maar meestal heb je al op de swf geklikt op bijv een knop. En dat is anders wel te forceren door een soort 'enter' knop erin te stoppen.

Maar helaas, het systeem is niet waterdicht en het ligt er ook nog eens aan hoe lang je prtsc indrukt...

Dit wordt niks helaas.

Of heb je het niet gelezen?:p
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s