je had een foutje gezet met de haakjes, kheb het opgelost, maar nu zit ik nog met het paswoord controle dingetje ?
En nu geeft hij bij elke fout een aparte kader, is het niet mogelijk om elke fout in dezelfde kader te krijgen ? want anders moet de bezoeker misschien 10 keer op ok drukken als hij niet heeft ingevuld en dat is ook niet de bedoeling.
bedankt, maar nu zit ik dus met het volgende, dat hij dus bij elke fout een nieuwe kader geeft ipv alle fouten in dezelfde kader weer te geven, is hier een oplossing voor ?
ik heb nu dit als javascript : http://www.plaatscode.be/4426/
Maar nu het volgende:
De php controle zit er nog altijd in, en ik weet niet juist welke regels ik mag weghalen en welke niet, zodat hij na de javascript controle de gegevens die ingevuld zijn doorstuurd naar de DB. als het niet correct is moet dus die foutmeldling gegeven worden en mag hij niet doorsturen.
neen nu geeft hij de foutmelding en gaat hij naar een witte pagina met daarop 'Je gegevens zijn opgeslagen.
Je kunt nu inloggen'
dus klopt niet
misschien nog ff verduidelijken dat ik met een pagina script werk en deze pagina index.php?p=aanmelden is en wanneer je dus bent aangemeld hij dus die aanmelden.php reload en niet index.php?p=aanmelden
Maar als ik submit dan gaat hij nog steeds naar een nieuwe pagina, dat mag dus niet als er een foutmelding gegeven is want dan heeft die foutmelding helemaal geen nut
die form action zal er wel iets mee te maken hebben: