login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Google boxen

Offline roy - 30/01/2007 20:18 (laatste wijziging 04/03/2008 10:05)
Avatar van royPHP gevorderde Beste,

http://www.google.nl/ig?hl=nl hier is de vrij nieuwe pagina van google.

Wordt er ergens het javascript aangeboden om "boxen te verplaatsen"? net zoals ze dat op de site van google doen?

Ik zou graag de uitleg willen lezen.

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 30/01/2007 20:23 (laatste wijziging 30/01/2007 20:24)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Dit is mogelijk door WebParts, een onderdeel van ASP.NET 2.0
Je maakt een .aspx-pagina met een WebPartManager en in dezelfde pagina kan je WebPartZones maken met daarin een ZoneTemplate en hierin plaats je dan je inhoud...

Toevallig dat dit net hier gevraagd word, ik moet een SharePoint website maken met WebParts maken  

Dit is helemaal niet zo eenvoudig  

Maar ik denk dat het ook wel mogelijk is met JavaScript, alleen denk ik niet dat de instellingen dan blijven behouden wanneer je de browser sluit. Bij ASP.NET maakt dat niet uit...  
Offline Ultimatum - 30/01/2007 20:28
Avatar van Ultimatum PHP expert Er is nog geen week geleden denk ik hier een topic over gemaakt, want iemand had dit maar moest de cöordinaten opslaan oid. Dus moetj e ff hier inde javascript forum zoeken 
Offline zamna - 30/01/2007 20:40
Avatar van zamna HTML beginner Wat dacht je van dit ?
http://www.dhtm...boxes.html
Offline Gerard - 30/01/2007 20:53
Citaat:
Toevallig dat dit net hier gevraagd word, ik moet een SharePoint website maken met WebParts maken

Dit is helemaal niet zo eenvoudig

Net een project afgerond op school. Moesten daar een mailWebPart maken met C# om mailtjes te zenden (to, cc, bcc) naar alle personen in de huidige Context. Ook met ondersteuning voor bijlagen.

Succes, wij deden er wel even over voordat we ermee gewend waren. Nu is er echter zoiets als Sharepoint Designer, wij deden het nog met Visual Studio .NET 2003.
Offline Abbas - 01/02/2007 14:19
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Hey Proximus,

3 dagen heeft het geduurd, maar ik heb het eindelijk helemaal door! 
Ik moet een WebPart maken (ook met C#) met een facturatiesysteeem...
Deze moet ik dan in m'n zelfgemaakte SharePoint site knallen!
Maar het lastige is net zoals bij jou, ik moet werken zonder die SharePoint Designer...  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.193s