Hallo, Ik ben Sammy, en ben nieuw op dit forum, ik vind het super dat je hier je vraag kan stellen en mensen kunnen helpen!
Ik werk aan een persoonlijke site, gaat over mijn brommerproject.
Hij is btw voorlopig gehost op telenet webspace, maar als de site wat meer in orde is neem ik een hosting pakket.
ik heb ook wat met flash leren werken en heb dus een navigatiebar gemaakt.
maar als je nu met IE kijkt naar deze sigte, moet je altijd eerst eens klikken op de swf vooraleer je de swf kan gebruiken. IK heb al heel wat afgezocht tot ik uiteindelijk op een site van microsoft de reden zag. link
Het komt er dus op neer dat als je de swf extern aanroept dat het zou moeten werken vanaf je de site bezoekt.
dat heb ik dus geprobeert, maar daar zit mijn probleem.
het is mislukt en ik weet niet waarom.
Maar dat moet een lap van een js script zijn. (wss wel te vinden op de link die je geeft naar ms (als die zou werken)
edit:ah link al veranderd zie k..ik was ondertussen al op die site gaan kijken, maar ik snap er niet veel van
Ikzelf gebruik swf object om die zaken op te vangen.
include de SWFObject.js en verder maak je een divje aan en laat die "vullen" dmv javascript met de juiste swf (ongeveer op dezelfde manier als in jouw voorbeeld)
<div id="flashcontent">
This text is replaced by the Flash movie.
</div>
<script type="text/javascript">
var so = new SWFObject("movie.swf", "mymovie", "200", "100%", "7", "#336699");
so.addParam("quality", "low");
so.addParam("wmode", "transparent");
so.addParam("salign", "t");
so.write("flashcontent");
</script>
<div id="flashcontent">
This text is replaced by the Flash movie.
</div>
<script type="text/javascript">
var so =new SWFObject("movie.swf","mymovie","200","100%","7","#336699");
wow, dit is super! thanks a lot!!
sorry dat het zo lang duurde vooraleer ik je verstond, maar uiteindelijk is het goed gelukt met je uitleg!
dit is voorlopig het resultaat http://users.te...etry2.html
werkt zowel in FF als in IE,
maar in FF is er boven de swf nog een "ruimte" kan daar toevallig nog iets aan gedaan worden?