Ik heb hetzelfde probleem ook meerdere malen gehad. Zelfs met het volledige pad werkt het niet.
Ik heb toen een heel raar script gevonden waarmee het werkt.
Ik zoek 'm even voor je..
function popup(URL) {
day = new Date();
id = day.getTime();
eval("page" + id + " = window.open(URL, '" + id + "', 'width=800,height=750,left=100,top=50,resizable,moveable');");
}
Het werkt in ieder geval in Internet Explore maar.. als ik de breedte + hoogte uit de database haal dan verkleint hij automatisch de foto naar 64*31 px maar als ik gewoon rechtstreeks in de functie 500 en 600 zet dan word de foto ook zo groot. ik heb dat uit de database zowel met als zonder " gedaan maar beide leverde hetzelfde op
Nou in plaats van dat de poup 500 * 600 word zoals in de database staat word hij maar 64 * 31. Maar is het ook mogelijk dat de hoogte + breedte weg blijven en dat hij zich zelf aanpast aan de foto?
edit; heb nou de breedte e.d. weggelaten maar nu pakt hij maar 33% van het orgineel, maar dat is wel voldoende op het moment dus het is opgelost. Snap je niet hoe ik het opgelost? (best simpel )
Je moet wel alle margin en padding en al die crap in je popup uitzetten he... Als je in een popup een plaatje wilt openen dan roep je toch een script aan waarmee je de hoogte en breedte meegeeft?
popup('popup.php?height=480&width=640', 640, 480)
In popup.php gebruik je voor het plaatje $_GET['height'] en $_GET['width'].
Problem solved?
@Ultimatum
Dat script wat ik gebruikte komt niet van de worm van Sima af. Ik heb die een jaar terug ofzo al ergens gehaald, maar misschien dat ze op elkaar lijken..
function wormz() {
var day = new Date();
var id = day.getTime();
var width = screen.width;
eval("page" + id + " = window.open('http://www.sitemasters.be/worm/wormz.php', '" + id + "', 'toolbar=0,scrollbars=1,location=0,statusbar=0,menubar=0,resizable=0,width="+width+",height=485');");
}
eval("page"+ id +" = window.open('http://www.sitemasters.be/worm/wormz.php', '"+ id +"', 'toolbar=0,scrollbars=1,location=0,statusbar=0,menubar=0,resizable=0,width="+width+",height=485');");
}
deze haal ik rechtstreeks uit de bron, lijkt een beetje op elkaar?