login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

een wysiwyg editor zonder popups

Offline Grayen - 14/10/2006 11:39
Avatar van GrayenPHP ver gevorderde Weet iemand een wysiwyg editor (zoals tinymce en fckeditor) die geen popups gebruikt maar (volgens mij doen ze dat met ajax) dat ze dan een div overlay hebben. een voorbeeld is deze, bijna perfect vind ik, maar ik mis een ding tabellen, die voor mijn site erg belangrijk zijn, weet iemand zo'n wysiwyg editor maar dan ook met tabellen?

alvast bedankt

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Pieter - 14/10/2006 11:55
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Wat is je voorbeeld?
Offline Grayen - 14/10/2006 12:09
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde sorry   http://dojotoolkit.org/docs/rich_text.html
Offline Martijn1989 - 14/10/2006 12:50
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Waarom mag die geen popups gebruiken, misschien kunnen we daar een oplossing voor verzinnen?
Offline Grayen - 14/10/2006 14:15
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde met die popups heb ik altijd problemen, ik gebruik nu tinymce, maar daar krijg is bij IE weer errors, en bij Firefox krijg ik niet de juiste formaat, dus zie ik maar de helf van de inhoud, waardoor ik de popups moet openen in een nieuwe tab/venster wat ik liever niet wil. dat probleem van IE heb ik niet met fck editor maar wel dat van firefox dat ik niet alles volledig zie.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.205s