Nieuw lid |
|
[Definitie]broodkruimeltjes= een term die me ooit is bijgebracht door een of andere zotte prof en zou komen van het sprookje van ?roodkapje? dat broodkruimeltjes strooit om de weg terug te vinden. Toegepast op sites: een indicator van de positie in het web van pagina's en menu's in een website.
Ik gebruik hier een hele hoop scriptjes door mekaar (voor de afbeeldingen bij een 'onclick' te switchen tot je op een ander klikt en hij terug de eerste afbeelding aanneemt, al dus ook het laten zien dmv broodkruimeltjes (in het onderste frame) waar je je nu bevind.
Deze broodkuimeltjes vormen nog een laatste probleem. In het linkermenu zijn er 5 menu's waarvan enkel de eerste drie al gedefinieërd zijn. Eenmaal je een hoofdmenu hebt gekozen val je in de rightpanel en zie je onderaan dat de broodkruimels al gewijzigd zijn.
In de submenu wacht je opnieuw een keuze en hier schuilt het addertje onder het gras.
klik je vanuit het middenste ('main') frame op een submenu, krijg je onderaan in de broodkruimels te zien waar je naartoe navigeert. dit werkt dus wel. Maar "zap" je naar andere submenu's door op de menu"s bovenaan te klikken, dan gaan de broodkruimels niet mee....
Ik heb er zit hier al dagenlang mijn hoofd over te breken, maar zie echt niet waaraan dit kan liggen. Vinden jullie het nuttig dat ik de codes per frame erbij zet, of gaan jullie zelf even checken?
Hier staat de frameset bepaald: http://users.sk...r/main.htm
alle hulp is welkom.
Ik hoop dat ik mijn probleem duidelijk heb kunnen schetsen. Met vriendelijke groeten
Bassman
|