PHP ver gevorderde |
|
nee, het heeft helemaal niks met css te maken ;)
het is namelijk alleen javascript die gebruik kan maken van toetsen als links. Alleen vind ik een groot nadeel van javascript dat het erg verschilt per browser of het script werkt of niet , maar ja ik ben het toch maar gaan leren omdat het extra's kan toevoegen tot je site, maar helaas bij mijn eerste script heb ik nu al last van het nadeel van javascript, werkt niet in FF . Weet iemand iets te vinden over javascript die je in elke (bijna) elke browser kunt gebruiken? of weet iemand hoe ik dit zo kan veranderen dat het wel goed werkt in de meeste browsers? (dat vind ik het mooie aan php het werkt in iedere browser)
edit
Het is opgelost bedankt voor de moeite, ik ben even wezen googlen en kwam er als snel achter dat iedereen juist met het probleem zat dat het niet werkte in IE, terwijl bij mij het juist andersom is . Dus was het niet moeilijk om het goede antwoord te vinden. Ik vond een perfect scriptje om de codes, te krijgen als je een toets indrukt die in beide werkt, dus zal het andere ook wel werken
dit was het script dat ik had gevonden:
http://www.webr...6/2/6.html |